„SPI Group” pieņemtais lēmums ir daļa no grupas globālās stratēģijas, kas paredz fokusēšanos uz vienu premiālo degvīna zīmolu „Stolichnaya”.
Darījuma summa pagaidām netiek atklāta.
Šis stratēģijas īstenošana tika uzsākta 2008.gadā, kad „SPI Group” pieņēma lēmumu izbeigt sadarbību ar zīmola „Stolichnaya” globālo izplatītāju „Pernod Ricard”, un pati pārņēma zīmola starptautisko vadību.
"SPI Grupa" bija degvīna "Kremlevskaja" īpašniece kopš 2003.gada un pārvaldīja šīs tirdzniecības markas īpašuma tiesības vairāk nekā 200 pasaules valstīs.
„Kremlevskaja” bija viens no pirmajiem starptautiski atpazīstamajiem krievu degvīna zīmoliem pēcpadomju „perestrojkas” laikā.
„SPI Group" ir starptautiska holdinga kompānija, kas izveidota 1997. gadā. Kompānijas galvenās darbības sfēras ir alkoholisko dzērienu ražošana un pārdošana, kā arī lauksaimniecība un nekustamo īpašumu projektu attīstīšana.
Patlaban "SPI Group" pieder vairāk nekā 130 alkoholisko dzērienu tirdzniecības markas, tai skaitā tādas starptautiski plaši pazīstamas preču zīmes kā "Stolichnaya", "Moskovskaja", arī "Rīgas Melnais balzams" un citas. "SPI Group" produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 120 valstīm.