Foto: Publicitātes foto
Gada nogalē Latvijas banku tirgū sevi pieteica BlueOrange, jaunais Baltikums Bank zīmols. Atšķirīgs un citādāks, jaunais biznesa modelis akcentē tehnoloģiju izmantošanu un individuālu servisu, piedāvājot klientiem inovatīvus, efektīvus un ērtus risinājumus. Lielākais jaunums ir BlueOrange iespēja ikdienas pakalpojumus privātpersonām piedāvāt pilnīgi bez maksas.

Ērti bankas risinājumi tiešsaistē un individuāls serviss

Interneta tehnoloģijas nodrošina ērtu, pieejamu un ekonomisku finanšu pārvaldību. Izmantojot mūsdienu tehnoloģijas, šodien mēs piedāvājam attālināto apkalpošanu un individuālā servisa priekšrocības katram klientam. Papildinot plašo pakalpojumu klāstu, mēs sākam piedāvāt jaunus produktus un pakalpojumus, apgūt jaunus tirgus un stiprināt savas pozīcijas Latvijā. Lai mūsu atšķirīgā, starptautiskā un tehnoloģiskā pieeja atspoguļotos jau pašā nosaukumā, ir izveidots jauns zīmols – BlueOrange. Tas skaidri apliecina mūsu mērķtiecību piedāvāt inovatīvus, efektīvus, klientiem ērtus un izdevīgus risinājumus," atzīmē Baltikums Bank galvenais izpilddirektors (CEO) Dmitrijs Latiševs.

Pakalpojumi, kādu nav nevienai citai bankai Latvijā

Privātpersonām BlueOrange piedāvā bezmaksas komplektu bankas ikdienas pakalpojumiem:

  • daudzvalūtu konta atvēršana,
  • pieeja internetbankai,
  • Maestro kartes noformēšana,
  • neierobežots skaits eiro pārskaitījumu Latvijā un visā Eiropā,
  • 3% gadā par kartes konta atlikumu.

Savukārt uzņēmumi var veikt neierobežotu eiro maksājumu skaitu Eiropā bez papildu maksas.

Sīkāk ar BlueOrange piedāvājumiem var iepazīties jaunajā interneta vietnē www.blueorangebank.com

BlueOrange – jaunais Baltikums Bank

2001.gadā dibinātā Baltikums Bank Latvijā darbojas jau 15 gadus. Šobrīd tā ieņem stabilu pozīciju Latvijas lielāko banku desmitniekā pēc aktīvu apjoma. Bankā strādā vairāk nekā 300 darbinieku.

Zīmola vēstījums

Jaunā zīmola nosaukumam banka ir izvēlējusies neparastu vārdu savienojumu BlueOrange, apzināti uzsverot atšķirīgo.

Tehnoloģijām raksturīgā zilā krāsa savienojumā ar oranžo - organiskas attīstības simbolu - rada jaunas asociācijas: banka kā finanšu institūcija ir gatava jauniem risinājumiem un attīstās atbilstoši klientu nākotnes vajadzībām.

Zīmola dizainu veido sīku punktu kopums, kas digitālās uztveres līmenī simbolizē vienotu veselumu, kas atrodas nepārtrauktā attīstībā.

Foto: Publicitātes attēls


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!