Foto: PantherMedia/Scanpix
Drukāšanas pēc pieprasījuma platformas startaps no Latvijas "Printify" no "Google AdSense" tā dēvētā krusttēva Gokula Radžarama piesaistījis investīcijas 500 000 ASV dolāru apmērā. Ar šo kopējais investīciju apjoms uzņēmumā "Printify" ir pārsniedzis vienu miljonu ASV dolāru, portālu "Delfi" informēja kompānijā.

"Divu gadu laikā kopš darbības uzsākšanas "Printify" ir kļuvis par pirmo "drukāšanas pēc pieprasījuma" platformu pasaulē. Šobrīd uzņēmums piedzīvo ļoti strauju izaugsmi. Piesaistītās investīcijas ļaus daudz ātrāk īstenot mūsu ekspansijas plānus. Turklāt jaunā partnera starptautiskā pieredze, strādājot tādos pasaules gigantos kā "Google" un "Facebook", mums sniegs neatsveramu pieeju zināšanām gan e-komercijas, gan digitālās stratēģijas jomā", norāda uzņēmuma vadītājs un dibinātājs Jānis Berdigans.

"Radžaramu starptautiskie mediji bieži dēvē par "Google AdSense" krusttēvu, ņemot vērā viņa nozīmīgo lomu šī produkta izveidē. Pēc aiziešanas no "Google", viņš izveidoja savu jaunuzņēmumu "Chai Labs", kuru 2010.gadā iegādājās "Facebook" un integrēja to sociālo mediju gigantā. Investors pievienojās "Facebook" komandai, kur vadīja reklāmas produktu izstrādi, uzņēmuma monetizācijas stratēģiju un sociālā medija ekspansiju mobilajās ierīcēs. Pēdējos četrus gadus viņš vada produktu izstrādi maksājumu apstrādes tehnoloģiju uzņēmumā "Square".

"Jau kādu laiku ar interesi sekoju "Printify" panākumiem un izvēlētajai ekspansijas stratēģijai. Lēmumu par investīcijām Prinfity pieņēmu pēc rūpīgas uzņēmuma stratēģijas izpētes un vairākkārtējām pārrunām ar uzņēmuma vadības komandu. Esmu pārliecināts, ka nākamo gadu laikā "Printify" spēlēs nozīmīgu lomu printēšanas e-komercijas nozares demokratizācijā visā pasaulē", lēmumu investēt "Printify" pamato Radžarams.

Pateicoties "Printify", e-komercija veikalu īpašniekiem, kuri strādā ar tādam platformam kā "Shopify", "Etsy" vai "Wordpress", ir iespējams integrēties ar lieliem drukāšanas pakalpojumu sniedzējiem, skaidro uzņēmums.

"Līdz šim šāda iespēja bija tikai uzņēmumiem ar lieliem pasūtījumiem un ievērojamiem budžetiem. Savukārt "Printify" sniedz iespēju pasūtīt dažādus individuāla dizaina produktus nepieciešamajā apjomā un automatizētā veidā, kas ļauj gan interneta veikala īpašniekiem, gan drukāšanas fabrikām darīt to maksimāli efektīvi," norāda kompānijā.

"Printify" dibināts 2015.gada nogalē, tā birojs šobrīd atrodas Sanfrancisko, ASV. Rīgas birojs un komanda ir uzņēmuma stratēģiskais kompetences centrs. "Printify" ir pirmais Latvijas jaunuzņēmums, kas absolvējis pasaules vadošo "500 Startups" akseleratora programmu. Šobrīd uzņēmums jau apkalpo vairāk nekā 50 tūkstošus interneta veikalus un 15 drukāšanas pakalpojumu sniedzējus visā pasaulē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!