Foto: AP/Scanpix

Amerikāņu reperim Jay Z izdevies pārdot 33% mūzikas straumēšanas pakalpojuma "Tidal" akciju, liecina kompānijas paziņojums medijiem.

"Tidal" 2014. gadā izveidoja zviedru kompānija "Aspiro", bet 2015. gadā par 56 miljoniem ASV dolāru to pārpirka Jay Z.

Pēc "Billboard" datiem, straumēšanas servisa vērtība tagad sasniedz aptuveni 600 miljonus ASV dolāru. Tā galvenie konkurenti ir "Spotify", "Amazon Music", "Google Play Music" un "Apple Music".

Jay Z cenšas kompāniju pārdot, jo, kā atgādina tehnoloģiju jaunumu portāls "Recode", straumēšanas uzņēmumu peļņa pašlaik lielākoties samazinās. Lai gan pircēju līdz šim nebija izdevies atrast, otrdien tika paziņots, ka telekomunikāciju holdings "Sprint" piekritis nopirkt 33% kompānijas akciju.

Par "Tidal" pārdošanu pērnā gadā laikā noritējušas sarunas arī ar "Samsung" un "Apple", taču Jay Z ar minētajām kompānijām vienošanos panākt neizdevās.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!