Trešdien, atbildot uz portāla "Delfi" jautājumiem, Kisiels izteica cerību, ka iepriekšējo vairākuma akcionāru reputācija neietekmēs to, vai beidzot lidostai izdosies saņemt atbilstošo sertifikāciju, lai varētu uzsākt darbu.

Ziņots, ka, bažījoties par apdraudējumu valstij, iepriekšējiem vairākuma akcionāriem tika liegta komercdarbības uzsākšana lidostā.

Lidlauka sertifikāts tika apturēts 2015. gada vasarā un pēc tam anulēts, jo no drošības iestādēm tika saņemti atzinumi, ka daži lidostas īpašnieki vai patiesā labuma guvēji, vai vadošie darbinieki neatbilst likumam par aviāciju, kas nosaka - attiecīgās personas var būt tikai tādas, kas ar savu uzvedību vai darbībām nerada draudus Latvijas valsts un sabiedrības drošībai, valsts demokrātiskajai konstitucionālajai iekārtai, valsts neatkarībai un teritoriālajai neaizskaramībai.

Tagad uzņēmumam mainījusies valde, par kuras priekšsēdētāju no 7. marta ir kļuvis atvaļinātais policijas ģenerālis Juris Rekšņa, bet par valdes locekli – Biznesa augstskolas "Turība" Uzņēmējdarbības vadības fakultātes dekāne Zane Driņķe. Savu vietu lidostas valdē saglabā arī līdzšinējā valdes locekle Natālija Maršāne.

Rekšņa sarunā ar "Delfi" min, ka optimistiskākajā gadījumā, uzsākot darbu, lidosta varētu dienā apkalpot sešus reisus. Gadā tas kopumā nozīmētu ap 2200 lidojumu. Pašreiz uzņēmumā ir nodarbināti aptuveni 20 darbinieku, bet darba režīmā kopumā būtu vajadzīgi aptuveni 120 strādājošie.

Kisiels informē, ka ir parakstījis līgumu par 47% kapitāldaļu iegādi, kas kopā ar Engures novada domei piederošajiem 4,25% veidos vairākumu uzņēmumā.

Uzņēmuma pamatkapitāls ir 4,2 miljoni eiro. Šobrīd lidostas līdzīpašnieki ar 4,25% akcijām ir Engures novada dome, 19,99% pieder Kisiela Kiprā reģistrētajam uzņēmumam "Kennard Aviation Limited" (19,99%) un 75,5% – "Wings 4 Sky Group", kura daļa kompānijā gan saruks līdz ar darījumu.