Viņš atzinīgi novērtēja, ka arī Ārlietu ministrija iesaistījusies šī jautājuma risināšanā, iesniedzot Lietuvas pusei notu par satiksmes atjaunošanu attiecīgajā posmā.

Pēc ministra teiktā, sliežu ceļu atjaunošana būtu nozīmīgs faktors nozarei, ņemot vērā, ka no Mažeiķu naftas rūpnīcas vien gadā transportē aptuveni pusotru miljonu tonnu kravu.

Pagaidām gan Augulis bija atturīgs prognozēs, vai satiksme posmā tiešām varētu tikt atjaunota, norādot, ka vēl jāsagaida oficiālā Lietuvas atbilde uz notu, kā arī Eiropas Komisijas (EK) potenciāls lēmums par sankcijām Lietuvas Dzelzceļam.

Augulis apliecināja, ka Latvija savā sliežu pusē dzelzceļa satiksmi posmā starp Mažeiķiem un Reņģi varētu atjaunot 24 stundu laikā.

Jau ziņots, ka potenciālā soda Lietuvas Dzelzceļam priekšvakarā par konkurences ierobežošanu, 2008. gadā nojaucot sliežu ceļu starp Mažeiķiem un Reņģi, Latvija iesniegusi Lietuvai notu par satiksmes atjaunošanu.

Lietuvas aģentūra BNS vēsta, ka jau nākamnedēļ EK varētu paziņot par sankcijām Lietuvas Dzelzceļam. Soda naudas maksimālais apmērs lēsts 35 miljonu eiro apmērā.