Patlaban "Latvijas kuģniecības" meitasuzņēmums "LSC Shipmanagement" pārvalda16 "Latvijas kuģniecības" kuģus un septiņi kuģi ir nodoti tā tehniskajā pārvaldībā. Kompānijas plānos ir palielināt tās tehniskajā pārvaldībā esošo kuģu skaitu.

Taujāts, vai uzņēmumam ir interese arī par cita veida kuģiem, ne tikai naftas tankeriem, Kirkups norādīja, ka strādāt ir vieglāk, ja ir viena veida kuģu flote. "Ja ir pilnīgi atšķirīga veida kuģi, tad flote uzreiz kļūst daudz grūtāk pārvaldāma. Es gan nesaku, ka mēs nekad nestrādāsim ar cita veida kuģiem. Piemēram, ja kāds vēlēsies nodot mūsu pārvaldībā 8-10 cita veida kuģus, iespējams, mēs to darīsim," pauda uzņēmuma vadītājs.

Vienlaikus gan viņš apliecināja, ka pievērsties sašķidrinātās dabasgāzes pārvadājumiem "Latvijas kuģniecība" neplāno.

Jau ziņots, ka "Latvijas kuģniecības" koncerns pērn strādāja ar 90,682 miljonu eiro auditēto apgrozījumu, kas ir par 8,6% vairāk nekā 2015. gadā, savukārt koncerna zaudējumi pieauga 3,6 reizes - līdz 20,987 miljoniem eiro.

Kompānija veic kravu pārvadājumus visās pasaules jūrās un okeānos, apmāca un komplektē starptautiskajām konvencijām atbilstošas apkalpes, kā arī piedāvā kuģu tehnisko menedžmentu saviem un citu kuģniecību kuģiem. "Latvijas kuģniecības" akcijas kotē "Nasdaq Rīga" oficiālajā sarakstā.