Foto: LETA
Starptautiskā lidosta "Rīga" grasās vērsties tiesā pret konsultāciju kompāniju "Deloitte Latvia" par zaudējumu piedziņu saistībā ar kļūdaino kasācijas sūdzības iesniegšanu lidostas strīdā ar vienu no atstādinātajiem drošības dienesta darbiniekiem, liecina aģentūras BNS rīcība esošā informācija.

Lidostas Komunikācijas vienības vadītāja Sarmīte Rinmane aģentūrai BNS šo informāciju neapstiprināja, norādot, ka šobrīd vēl ir iespēja pārsūdzēt tiesas lēmumu par noraidīto pieteikumu kasācijas sūdzības iesniegšanas procesuālā termiņa atjaunošanai. "Attiecīgi pēc pārsūdzības rezultāta lidosta izvērtēs pārstāvja darbības rezultātus un pieņems attiecīgus lēmumus," sacīja Rinmane un piebilda, ka arī atbildīgo lidostas darbinieku rīcība tiek vērtēta.

Pēc lidostā iepriekš vēstītā, "Deloitte Latvia" ir atzinusi, ka nav precīzi piemērojusi normas, iesniedzot kasācijas sūdzību.

Savukārt satiksmes ministrs Anrijs Matīss iepriekš atzīmēja, ka sagaida no lidostas "Rīga" aktīvu rīcību, lai nepieļautu nekvalitatīvi paveiktā darba apmaksu un piedzītu lidostai radušos zaudējumus no vainīgajām personām.

Jau vēstīts, ka saistībā ar aizdomām par nesankcionētu un prettiesisku telefona sarunu noklausīšanos un ierakstīšanu lidostas "Rīga" vadība atstādināja bijušo Drošības departamenta direktoru Raimondu Lazdiņu un divus viņa padotos.

Tāpat lidostas valde vērsās tiesībsargājošās iestādēs ar iesniegumu veikt izmeklēšanu, lai noskaidrotu, vai lidostas darbinieku rīcībā nav saskatāmas noziedzīga nodarījuma pazīmes. Drošības Policija sākusi kriminālprocesu saskaņā par telekomunikāciju tīkliem pārraidāmās informācijas un citas informācijas noslēpuma pārkāpšanu - iestādē piemērojusi aizdomās turamā statusu astoņām personām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!