Vaicāts par iemesliem kļūšanai par "airBaltic" investoru, Tūsens arī minējis uzņēmuma pārvaldības veiksmīgo modeli, kā arī izteicies, ka restrukturizācija pērn noslēgusies veiksmīgi, un "kompānija ir labā formā".

"Mūsdienās plaši tiek runāts par tradicionālajām un zemo cenu aviosabiedrībām - kurš uzvarēs nākotnē? "airBaltic" ir labā pozīcijā, jo izmaksu struktūra ir ļoti līdzīga zemo cenu aviokompānijai, bet biznesa struktūra - tradicionālajiem pārvadātājiem. Šāds biznesa modelis ir ļoti labs," stāstījis uzņēmējs, vienlaikus atzīstot, ka tieši lidmašīnu aizstāšanas programma un "Bombardier CS300" bijis vissvarīgākais iemesls. Tieši efektīvo menedžmentu, zemās izmaksas un gaidāmo "ļoti efektīvo floti" Tūsens žurnālam nosaucis kā pozitīvās lietas Latvijas lidsabiedrībā, papildinot, ka Rīga ir laba vieta starptautiskajai satiksmei Ziemeļeiropā.

Savukārt par vājāko posmu Dānijas uzņēmējs atzinis aviācijas nozares neprognozējamību. "Vienmēr kaut kas notiek ne tā, kā paredzēts - degvielas cenu krīze, makroekonomikas problēmas. Jāspēj labi sagatavoties neparedzamām situācijām," sacījis Tūsens.

Žurnālam viņš atbildējis, ka darījuma slēgšanā par komerciālajiem aspektiem viņam konsultantu nav bijis, bet advokātu birojs "Ellex Kļaviņš" viņam palīdzējuši ar juridiskajiem jautājumiem.

Uz jautājumu, vai Tūsens investējis paša līdzekļus, investors skaidrojis, ka iegādājies "Aircraft Leasing 1" caur viņam pilnībā piederošu Dānijas uzņēmumu "LTAB1". Tas būs finansēts gan ar Tūsena paša līdzekļiem, gan aizņēmumu, kombinējot šo naudu, un dānis žurnālam norādījis, ka "tas ir normāls biznesa darījums, tajā nav nekā savāda". Savukārt faktu,, ka viņam piederošās daļas ieķīlātas par 71 miljonu eiro ārzonas kompānijai "Airline Capital Group Limited", Tūsens žurnālam komentējis kā normālu starptautisku finanšu transakciju, kas nekādi neaizskar viņa īpašumtiesības.