Foto: LETA

SIA "Maxima Latvija" un sabrukušā veikala Zolitūdē īpašnieka "Tineo" apdrošināšanas polise neparedz atlīdzību par zaudējumiem, kas radušies saistībā ar būvniecības procesā pieļautām kļūdām, portālam "Delfi" skaidro "Ergo Insurance SE" Juridiskā un darbības atbilstības departamenta vadītāja Baltijā Edita Borevičiene.

Apdrošinātāja pārstāve apstiprina, ka "Maxima" un "Tineo" iesniegtā prasība Viļņas tiesā pret apdrošināšanas sabiedrības Lietuvas filiāli ir saistīta ar zaudējumiem, kas radušies šiem abiem uzņēmumiem 2013. gada novembrī, sabrūkot ēkai Rīgā, Zolitūdē. Atteikums prasībā ir sniegts tikai attiecībā uz abu minēto uzņēmumu Lietuvas filiālē apdrošināšanas līgumu.

Abi uzņēmumiem bijusi apdrošināšanas polise, kurā nav ietverts segums par atlīdzību par zaudējumiem, par kuriem uzņēmumi vēlas saņemt atlīdzību. Proti, noslēgtās polises apdrošināšanas segums neparedz atlīdzību par zaudējumiem saistībā ar būvniecības projektēšanas procesā pieļautām kļūdām vai, piemēram, konstrukciju nepilnībām un nepiemērotiem materiāliem.

Jau vēstīts, ka Lietuvas mazumtirdzniecības veikalu operatora "Maxima Grupe" meitasuzņēmums Latvijā "Maxima Latvija" kopā ar sabrukušā veikala Zolitūdē īpašnieku "Tineo" vērsies tiesā pret apdrošinātāju "Ergo Insurance", lai panāktu 5,34 miljonu eiro apdrošināšanas kompensācijas izmaksu.

"Kompānijas nolēma vērsties tiesā saistībā ar to, ka apdrošināšanas kompānija atkāpās no savām saistībām un nekompensēja zaudējumus pēc tam, kad "Maxima Latvija" un "Tineo" īpašums saistībā ar trešo pušu kļūdām projektēšanā un būvniecībā tika bojāts traģiskajā incidentā Rīgā 2013.gada novembrī. Īpašums bija apdrošināts Lietuvā "Ergo Insurance"," informēja "Maxima Grupe".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!