Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Apģērbu mazumtirgotājs SIA "Peek & Cloppenburg" pērn piesaistījis jaunus klientus un palielinājis apgrozījumu par vairāk nekā pusmiljonu eiro, atklāj "Lursoft" "Klientu portfelis".

Pagājušajā gadā uzņēmums sācis piedāvāt vairākus jaunus zīmolus un veicis dažādas mārketinga aktivitātes, kas kalpojis par galveno iemeslu apgrozījuma pieaugumam.

2017. gadā kompānijas "Peek & Cloppenburg" neto apgrozījums bija 7,778 miljoni eiro, par 7,6% vairāk nekā 2016. gadā. Arī kompānijas peļņa pēc nodokļiem pieaugusi par 20%. 2017. gadā tā bija 1,257 miljoni eiro. Savukārt uzņēmuma veiktie kopējie maksājumi Latvijas valsts kopbudžetā pērn pieauga par 6,4% un bija 1,628 miljoni eiro. Uzņēmuma darbinieku skaits 2017. gadā pieauga par septiņiem darbiniekiem, kopā nodarbinot 46 darbiniekus.

Šogad mazumtirgotājs plāno saglabāt līdzšinējo stratēģiju un turpinās veikt pasākumus biznesa paplašināšanai.

SIA "Peek & Cloppenburg" ir Austrijas uzņēmuma "Peek & Cloppenburg KG" meitas uzņēmums, kas tirgo dažādu zīmolu apģērbus. Latvijā uzņēmumam ir viens veikals tirdzniecības centrā "Riga Plaza". 2016. gadā "Peek & Cloppenburg" neto apgrozījums bija 7,232 miljoni eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa bija 1,047 miljoni eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!