Foto: LETA

Piektdien taksometru uzņēmums ”Baltic Taxi” ar trim automašīnām uzsāks pakalpojumu sniegšanu Liepājā un tās apkārtnē, portālu ”Delfi” informēja uzņēmumā.

Taksometru skaitu ar laiku esot plānots palielināt. Tāpat ”Baltic Taxi plānojot ne tikai piedāvāt taksometru pakalpojumus, bet arī veicināt tūrisma attīstību Liepājā un turpināt attīstīt jau esošo sadarbību ar ”Liepājas autobusa parku".

Liepājas autobusu parks" jau patlaban piedāvājot pasažieriem iespēju nokļūt starptautiskajā lidostā ”Rīga", neiebraucot Rīgā. Netālu no Lidostas esošajā pieturā, tiek sagaidīti un uz to tiek nogādāti pasažieri ar "Baltic Taxi" taksometriem. Šis pakalpojums tiek piedāvāts ikvienam, kurš pārvietojas reisā Liepāja-Rīga-Liepāja, tādējādi piedāvājot klientiem pilnu servisu.

Šā gada augustā 'Liepājas autobusu parks' (LAP) kļuva par taksometru kompānijas "Baltic Taxi" lielāko īpašnieku. LAP ieguldīja 500 000 latu, apmaksājot "Baltic Taxi" kapitāla daļas un iegūstot 68,12% līdzdalību uzņēmuma pamatkapitālā. Šī ieguldījuma mērķis esot paplašināt LAP sniegto pakalpojumu klāstu un paaugstināt LAP vērtību, ieguldot līdzekļus strauji augošā uzņēmumā.

Summa par "BalticTaxi" kapitāldaļām ir pilnībā apmaksāta un ir ieguldīta uzņēmuma pamatkapitālā, teikts paziņojumā.

"BalticTaxi" apgrozījums šā gada sešos mēnešos bijis 1,28 miljoni latu. 2011.gadu uzņēmums noslēdzi ar 1,82 miljonu latu apgrozījumu un 474 401 latu zaudējumiem.

Jau ziņots, ka līdz šim 90% taksometru uzņēmuma "Baltic Taxi" piederēja SIA "JS Adisory", kuras vienīgais īpašnieks bija privātpersona Jānis Strazdiņš. Uzņēmējam Jānim Naglim piederēja 3% uzņēmuma daļu, bet "Baltijas Aviācijas Sistēmas" (BAS)- 7% uzņēmuma.

"Baltic Taxi" ar taksometru pakalpojumu sniegšanu nodarbojas kopš 2009.gada augusta. Līdz 2010.gada martam kompānijas vienīgais īpašnieks bija Naglis. Viņa dalība "zaļo takšu" firmā pirms nepilniem diviem gadiem samazinājās līdz 30%, kad 70% daļu nonāca BAS īpašumā.

Savukārt LAP lielākais akcionārs pērn novembrī bija uzņēmums "LAP1R" ‒ tā īpašumā ir 49,49% "Liepājas autobusu parka" akciju, bet otra lielākā akcionāre ir Liepājas dome, kurai pieder 34,85% autobusu parka akciju, iepriekš ziņoja BNS.

Neformāli izskanējis, ka "LAP1R" saistāms ar ekspremjera Andra Šķēles ģimenes biznesa interesēm.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!