Foto: stock.xchng

Stacijas Bolderāja 2 ar savienojošo ceļu uz Krievu salas termināļiem būvniecība izmaksās 28,607 miljonus latu, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Latvijas dzelzceļa kompānijas "Latvijas dzelzceļš" (LDz) izsludinātajā iepirkumā par stacijas Bolderāja 2 ar savienojošo ceļu uz Krievu salas termināļiem būvprojekta izstrādi un būvniecību uzvarējusi pilnsabiedrība "BMGS S", kuras piedāvājums bijis ar viszemāko cenu.

LDz mediju attiecību vadītājs Māris Ozols iepriekš pastāstīja, ka minētajā konkursā bija pieteikušies kopumā pieci pretendenti.

Jau vēstīts, ka projekta kopējās plānotās izmaksas bija 32,075 miljoni latu, no kurām 21 miljonu latu segtu Kohēzijas fonda līdzfinansējums, savukārt 11,075 miljoni latu bija plānotais LDz finansējums.

Projektu plānots pabeigt līdz 2015.gada beigām, un to paredzēts īstenot divos posmos. Līdz 2014.gada beigām iecerēts pabeigt savienojošā sliežu ceļa uz Krievu salas termināļiem būvniecību, savukārt līdz 2015.gada beigām ieplānota jaunas stacijas Bolderāja 2 būvniecības pabeigšana.

Izsludinātā iepirkuma ietvaros tika saņemtas arī divas sūdzības. Pēc būvniecības kompānijas "Tilts" sūdzības izskatīšanas IUB uzdeva LDz veikt grozījumus iepirkumu procedūras dokumentācijā, savukārt vēlāk sūdzību iesniedza ceļu būves kompānija "A.C.B.", prasot pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu, lai varētu veikt papildu ģeoloģisko izpēti, kas arī tika nodrošināts.

LDz pieder valstij. Tā koncerns nodarbojas ar kravu pārvadājumiem pa dzelzceļu un uztur infrastruktūru. LDz koncernu veido valdošais uzņēmums LDz ar piecām meitassabiedrībām – "LatRailNet", "LDz Cargo", "LDz Infrastruktūra", "LDz Ritošā sastāva serviss" un "LDz Apsardze".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!