Foto: Shutterstock

Starp abiem lielākajiem alus darītājiem - AS "Cēsu alus" un AS "Aldaris" - radušās domstarpības par vienāda zīmola - "Brūža" - izmantošanu, atzina uzņēmumu pārstāvji.

Kā skaidroja "Cēsu alus" sabiedrisko attiecību vadītāja Agita Baltbārde, uzņēmums pēc ilgstoša darba pie zīmola radīšanas pērn Patentu valdē pieteicis reģistrācijai preču zīmi "Brūža" un attiecīgi kā pirmais uz to ieguvis īpašuma tiesības.

"Likums paredz: ja Patentu valde ir piereģistrējusi kādu strīdīgu apzīmējumu, īpašnieks savas tiesības var aizstāvēt iebildumu procedūrā valdē vai arī tiesā, lūdzot pieņemt lēmumu par personas, kas sākusi līdzīgu preču zīmju lietošanu, pienākumu to izbeigt. Attiecīgi esam lūguši Patentu valdei nodrošināt šādu izvērtējumu attiecībā uz preču zīmes "Brūža" lietošanu," norādīja Baltbārde.

Tikmēr "Aldara" komunikāciju vadītāja Laura Krastiņa akcentēja, ka Patentu valde ir reģistrējusi arī "Aldara" preču zīmi "Brūža leģenda", tādēļ abiem uzņēmumiem pieder tiesības brūvēt un pārdot savu ražoto alu ar attiecīgajiem nosaukumiem.

Vienlaikus viņa atzina, ka starp "Cēsu alu" un "Aldari" ir domstarpības par preču zīmju izmantošanu.

"Domstarpības tomēr ir, un, ņemot vērā to atrisināšanas neprognozējamos termiņus, nolēmām mainīt nosaukumu, saglabājot visas produkta pašreizējās īpašības un iepakojuma dizainu. Tajā pašā laikā mēs turpinām risināt radušos situāciju" sacīja Krastiņa.

Kā ziņots, "Cēsu alus" šā gada sākumā, paplašinot produktu klāstu, nāca klajā ar jaunu alus zīmolu "Brūža alus", kopumā vairāku šī zīmola dzērienu sērijā ieguldot 100 000 eiro. Savukārt "Aldaris" šķirni "Brūža leģenda" laida klajā šā gada februārī, taču pēc pāris mēnešiem nomainīja šo nosaukumu ar "Leģenda".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!