Foto: AFP/Scanpix

Bezalkoholisko dzērienu ražotājs "Coca-Cola" šogad Baltijas tirgū plāno aktīvi atbalstīt sporta pasākumus un īstenot citas mārketinga aktivitātes, sacīja "The Coca-Cola Company" ģenerāldirektore Polijā un Baltijā Anna Jakubovska.

"Baltijas tirgus mums ir ļoti īpašs. Šeit mums ir gan liela tirgus daļa, gan arī lieliska komanda, kas strādā ļoti efektīvi. Lielajās valstīs, piemēram, Itālijā viņiem ir daudz cilvēkresursu, daudz naudas, viņi vienmēr var atrast veidus, kā izdarīt uzdoto. Mani vienmēr priecē, ja Baltijas valstu komandas saņem apbalvojumus par savu darbu, jo tām ir krietni grūtāk," viņa pastāstīja.

Viņa atzīmēja, ka uzņēmuma šā gada galvenie mērķi Baltijas tirgū ir aktīva darbība sporta pasākumu atbalstīšanā, kā arī mārketinga kampaņas "Taste the Feeling" īstenošana, taču tās ietvaros līdz šim veiktās investīcijas viņa nevarēja atklāt. "Mēs diemžēl nevaram atklāt konkrētus ciparus. Mēs ieguldām dažādos virzienos, jo ir svarīgi saprast, ko mēs varam darīt, lai uzlabotu produktu loģistiku, iepakojumus utt. Kampaņa ir vairāku soļu kopums. Šis mums būs vēl viens izaugsmes gads, ko veicinās gan investīcijas, gan mūsu produktu attīstības stratēģija," viņa sacīja.

"Coca-Cola" ir pasaulē lielākais dzērienu uzņēmums, kas ražo vairāk nekā 500 gāzētus un negāzētus dzērienus. "Coca-Cola" portfelis iekļauj zīmolus 20 miljardu dolāru vērtībā, tostarp tādus dzērienus, kā "Diet Coke", "Fanta", "Sprite", "Coca - Cola Zero" un citus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!