Foto: Publicitātes foto

Pārtikas interneta veikals "e-Maxima.lv" no 11. aprīļa maina zīmolu, pievienojoties Baltijas lielākajai pārtikas e-tirdzniecības platformai "Barbora", portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

"Barbora" serviss ieviests Latvijā līdz ar "e-Maxima.lv" pakalpojuma pārdošanu uzņēmumam "Radas", kas Lietuvā pārvalda interneta veikalu "Barbora". Uzņēmums "Radas" ir "Maxima Grupe" piederošs uzņēmums un tā pamatnodarbošanās ir elektroniskās tirdzniecības risinājumu radīšana un īstenošana. Vienošanās paredz, ka darījuma summa netiks paziņota publiski.

"Radas" vadītājs Tomas Kibildis portālam "Delfi" norāda, ka Baltijas valstīs strauji pieaug to pārtikas un ikdienas preču apjoms, kas tiek pārdots ar interneta veikalu starpniecību. "Apvienojot "e-Maxima.lv" un "Barbora", būsim spējīgi ieviest labākos risinājums un tehnoloģijas, piedāvājot mūsu klientiem vēl kvalitatīvāku apkalpošanu. Redzot ''Barbora'' panākumus Lietuvā, mēs ticam, ka e-komercijas bizness arvien attīstīsies," sacīja Kibildis.

Līdz ar zīmola maiņu, uzņēmums ieviesīs virkni inovāciju, pilnveidojot iepirkšanās pieredzi un paplašinot iespējas gan pasūtījumu veikšanas, gan piegādes procesā. Tāpat paredzēts, ka, uzņēmumam paplašinot darbību, darbinieku skaits 2018. gadā dubultosies, savukārt apgrozījums varētu pieaugt līdz septiņiem miljoniem eiro, kas būtu par aptuveni 100% vairāk nekā 2017. gadā.

"Sešu gadu laikā, kopš "e-maxima.lv" izveides, tas ir kļuvis par e-komercijas līderi Latvijā pārtikas un ikdienas preču pārdošanas segmentā. Esam gatavi spert soli tālāk uzņēmuma attīstībā. Ņemot vērā abu uzņēmumu pieredzi e-komercijas jomā, uzņēmumu apvienošana ļaus turpināt attīstību un piedāvāt klientiem arvien jaunas inovācijas, padarot iepirkšanos ērtāku un efektīvāku," stāsta "Maxima Latvija" vadītājs Andris Vilcmeiers.

"Klients mums vienmēr bijis svarīgākais, regulāri sekojam līdz tā ieradumiem un jaunajā formāta ir integrētas lietas, kas padarītu vēl ērtāku iepirkšanās procesu internetā. Piemēram, turpmāk pasūtījumus būs iespējams veikt ne tikai datorā, bet arī mobilajā aplikācijā, būs pieejami dažādi filtri, lai ērtāk atrastu sev nepieciešamo no vairāk nekā 7000 precēm, kas veido būtisku daļu no "Maxima" veikalos pieejamā sortimenta. Tāpat pircējiem būs iespēja arī izvēlēties sev vēlamāko piegādes laiku vienas stundas robežās kā arī tiks saglabātas "Paldies" lojalitātes programmas priekšrocības," stāsta veikala "Barbora.lv" vadītāja Sanita Bērziņa.

"E-tirdzniecības apjoms pārtikas un ikdienas precēm Baltijas valstīs strauji pieaug. Konsolidējot biznesu dažādās valstīs, mums būs iespēja piedāvāt labāko praksi, jaunākos risinājumus un tehnoloģijas, tādā veidā sniedzot klientiem vēl augstāka līmeņa pakalpojumus un iepirkšanās pieredzi. ''e-Maxima'' projektu Latvijā īstenojusī komanda jau ir sasniegusi labus rezultātus, taču uzskatām, ka "Barbora" Lietuvā iegūtā pieredze ļaus vēl vairāk paātrināt elektroniskās tirdzniecības izaugsmi arī Latvijā," rezumē Kibildis.

"E-tirdzniecības bizness gan Latvijā, gan Lietuvā pašlaik koncentrējas uz izaugsmi un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanu. Rīgā šogad plānojam atvērt jaunus preču komplektēšanas centrus – tas ļaus vēl ātrāk un ērtāk apkalpot klientus. Turklāt piedāvāsim jaunus tehnoloģiskus risinājumus, kas vēl vairāk vienkāršos preču iegādes procesu," viņš turpina.

"Barbora" pārdošanas rādītāji 2017. gadā sasniedza 20,1 miljonu eiro, kas bija par 26% vairāk nekā pērn.

Interneta veikals "Barbora.lv" apkalpos aptuveni 50% mājsaimniecību Latvijā. Tas veic piegādes Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, kā arī Rīgas apkaimēs – Baložos, Dreiliņos, Sariešos, Babītē, Carnikavā, Garkalnē, Ķekavā, Mārupē, Olainē un Stopiņos.

"Maxima Latvija" apgrozījums 2016. gadā bija 694 miljoni eiro, kas ir par 0,7% vairāk nekā 2015. gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 37,5% un bija 11,98 miljoni eiro.

"Maxima Latvija" reģistrēta 2000. gada 29. novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. "Maxima Latvija" pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai "Lincoln Land Erste B.V", liecina "Firmas.lv" informācija. Patlaban "Maxima" veikalu tīklu veido 154 triju formātu veikali – 126 "Maxima X", 24 "Maxima XX" un četri "Maxima XXX" veikali –, kas atrodas 46 apdzīvotās vietās Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!