"Ja akcionāri nolems pieņemt vēl vienu investoru, kurš šeit ieguldīs, tad tas notiks. Taču tā ir tikai viena no iespējām," izdevumam teica Gauss. Viņš skaidroja, ka sešas lidmašīnas, no kurām trīs jau piegādātas, pieder līzinga kompānijai, pēc tam vēl sešas arī tiks ņemtas līzingā, bet tām sekojošās 10 lidsabiedrība vēlas iegūt savā īpašuma.

"airBlatic" vadītājs avīzei skaidroja, ka tādējādi uzņēmums ''iegūtu vairāk pašu kapitāla''.

Runājot par līdz šim veiktajiem investora meklējumiem, Gauss pastāstīja, ka "varbūt investori bija, bet neatbilda akcionāru prasībām". Taujāts par to, no kurienes nākotnē varētu nākt investors, Gauss norādīja, ka, visticamāk, tā varētu būt kāda aviokompānija vai specializēta kapitālsabiedrība.

''airBaltic'' dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts, kurai pieder 80,05% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA ''Aircraft Leasing 1'' pieder 19,94%. Pašlaik ''airBaltic'' gaisa flotes sastāvā ir 34 lidmašīnas: ''Airbus A220-300'', ''Boeing 737-500'', ''Boeing 737-300'' un ''Bombardier Q400 NextGen''.