Foto: LETA
Izdevniecība "Žurnāls Santa" pagājušajā gadā strādāja ar 7,392 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,6% mazāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma peļņa pieauga par 21,7% un bija 1,181 miljons eiro, liecina "Lursoft" datubāzē publicētais kompānijas finanšu pārskats.

Uzņēmuma finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka kopējais izdevniecības tirāžu apmērs 2014. gadā ir saglabājies noturīgs, bet ieņēmumi no žurnālu mazumtirdzniecības ir samazinājušies par 3%, ko daļēji ir kompensējis abonēšanas ieņēmumu kāpums.

Pagājušajā gadā izdevniecības žurnālu portfelis nav mainījies. "Papildus aktīvāk tika strādāts klientu žurnālu segmentā, realizējot vairākus projektus un ieliekot pamatus šī virziena turpmākai attīstībai," teikts vadības ziņojumā.

Tāpat izdevniecības "Žurnāls Santa" vadība atzīmē, ka pērn pastiprināta uzmanība pievērsta darbam ar bankām un finanšu līdzekļu izvietojumam, kā arī risku diversifikācijai.

Kompānijas vadība arī norāda, ka 2015. gadā liels izaicinājums būs tirāžu noturēšana 2014.gada līmenī. "Vislielākā vērība būs pievērsta žurnāla mērķauditorijai atbilstoša satura veidošanai, kā arī komunikācijai ar lasītāju caur mārketinga aktivitātēm. Tirgus līderpozīciju stiprināšanai tiek plānots izdot arī jaunus izdevumus," minēts vadības ziņojumā.

2013. gadā "Žurnāls Santa" strādāja ar 7,439 miljonu eiro apgrozījumu un 970,4 tūkstošu eiro peļņu.

Izdevniecība dibināta 1991.gadā. Tās pamatdarbības ir saistīta ar žurnālu izdošanu un tirdzniecību, kā arī reklāmas izvietošanu izdotajos žurnālos. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 582,4 tūkstoši latu (828,7 tūkstoši eiro), un tā vienīgie īpašnieki ir Santa Anča (55%) un Ivars Zariņš (45%).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!