Foto: DELFI

Aizvadītajā nedēļas nogalē pirmā ASV ātrās ēdināšanas tīkla "Kentucky Fried Chicken" (KFC) ēstuve Rīgā divkārt pārsniegusi iepriekš prognozēto pārdošanas apjomu, stāsta KFC un "Pizza Hut" franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Sigurdurs Arnars Sigurdsons.

Tiesa, viņš neatklāj, cik liels apgrozījums naudas izteiksmē tika plānots. Taču viņš atzīmē, ka pagājušajā nedēļas nogalē KFC ēstuve bijusi noslogota teju visu darba laiku.

Jautāts, vai nedēļas nogalē KFC ēdienkartē piedāvātajiem ēdieniem nav pietrūkušas kādas izejvielas, Sigurdsons norāda, ka izejvielas un produkti bija pietiekamā daudzumā.

"Tā kā "mazā atvēršana" bija 25.augustā, kad arī novērojām, ka KFC ir daudz apmeklētāju vēl pirms oficiālās atvēršanas 28.augustā, mēs, prognozējot, ka apmeklētāju skaits būs lielāks, nekā iepriekš cerēts, pirms oficiālās atklāšanas veicām papildu pasūtījumu oficiālajai atklāšanai un arī pirmajai nedēļas nogalei," klāsta Sigurdsons.

Kā ziņots, pirmās KFC ēstuves un pirmās zīmola "Pizza Hut" kafejnīcas izveidē šogad kopumā plānots investēt aptuveni vienu miljonu eiro, teica Sigurdsons. Viņš informēja, ka "Pizza Hut" 300 kvadrātmetru platībā plānots atvērt līdz šī gada beigām, kā arī to, ka patlaban tiek meklētas jaunas vietas KFC, ko plānots atvērt nākamgad.

Pirmās KFC ēstuves izveidē investēts pusmiljons eiro, tā atklāta Vecrīgā, Audēju ielā 14, 28.augustā. KFC ēstuve izvietota divos stāvos 300 kvadrātmetru platībā, to pārvaldīs Lietuvas uzņēmuma "Cibus Restaurants" filiāle Latvijā, kas reģistrēta šī gada 25.jūnijā. "Cibus Restaurants" Lietuvā pārvalda ne tikai KFC, bet arī picēriju "Pizza Hut" tīklu.

Saskaņā ar Latvijas Patentu valdes mājaslapā pieejamo informāciju KFC jau 1992.gadā reģistrējis preču zīmi Latvijā.

Gan KFC, gan "Pizza Hut" zīmols pieder ASV ātrās ēdināšanas uzņēmumam "Yum! Brands, Inc.", kura pakļautībā ir vairāk nekā 36 000 KFC, "Pizza Hut" un citi ātrās ēdināšanas apkalpošanas tīkli. "Yum! Brands, Inc." 2013.gadā apgrozīja 23 miljardus ASV dolāru.

KFC patlaban ir viens no lielākajiem ātrās ēdināšanas tīkliem pasaulē, kuram pieder vairāk nekā 20 000 restorānu 118 valstīs visā pasaulē, liecina KFC mājaslapā publicētā informācija. Uzņēmuma specializācija ir vistas gaļas burgeri, nageti un cita produkcija. Kompānijas pārdošanas apjomi 2013.gadā ASV vien tika lēsti 4,220 miljardu dolāru apjomā.

Iepriekš par potenciālu KFC ienākšanai Latvijā netika runāts, tikmēr uzņēmums jau 2007.gadā atvēra restorānu Viļņā, paziņojot, ka nākamo gadu laikā plāno izvērsties visā Baltijas tirgū.

"Pizza Hut" ir vairāk nekā 12 000 restorānu 88 pasaules valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!