Viena no lielākajiem pārtikas lielveikalu tīkliem "Rimi" plaukti uz laiku palikuši bez "Coca-cola" un vairākiem citiem populāriem dzērieniem, jo norit pārrunas par līguma pagarināšanu un šajā laikā piegādātājs nolēmis pārtraukt produktu piegādes.

"Šobrīd līguma pagarināšanas pārrunu procesā piegādātājs ir izlēmis pārtraukt dzēriena piegādi mūsu veikalu tīklam, tāpēc ir iespējama situācija, ka veikalos var nebūt pieejama "Coca-Cola" un citi piegādātāja izplatītie dzērieni," uz portāla "Delfi" jautājumu par daudzviet nenopērkamo kokakolu atbilst "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.

Viņa gan uzsver, ka lielveikalu tīkls saviem klientiem turpina piedāvāt plašu preču un zīmolu klāstu ar dažādām izvēles iespējām, tāpēc arī šajā gadījumā pircējiem ir iespēja izvēlēties un iegādāties sev piemērotāko dzērienu.

Arī "Coca-Cola" pārstāvis Latvijā – uzņēmums "Coca-Cola HBC Baltic" – savos komentāros ir lakonisks, norādot, ka "deficīts" varētu turpināties vēl tuvākās nedēļas.

""Coca-Cola HBC Baltic" un tirdzniecības tīkls Rimi pašlaik atrodas pārrunu procesā par jaunā līguma slēgšanu, līdz ar ko klienti var saskarties ar limitētu Coca-Cola produkcijas pieejamību veikalos tuvāko nedēļu laikā. Mēs atvainojamies par radītām neērtībām un strādājam pie tā, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu šo situāciju un atjaunot piegādi, " portālam "Delfi" teic izplatītāja Baltijas sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka.

Tikmēr šajā situācijā nelielu kokakolas pārdošanas apjoma pieaugumu piedzīvo citi tirgotāji. "Pēdējo nedēļu laikā "Maxima Latvija" veikalos atspirdzinošo dzērienu "Coca-Cola" pārdošanas apjomi ir nedaudz pieauguši," informē šīs veikalu ķēdes komunikāciajs speciāliste Zane Udrase.

Līdzīgs īslaicīgs šo dzērienu "deficīts" līguma pārslēgšanas laikā veikalos "Rimi" Latvijā bija arī 2009. gada sākumā liecina mediju arhīva materiāli.

Jāpiebilst, ka "Coca-Cola HBC Baltic" izplatīto produktu klāstā ietilpst arī tādi dzērieni kā "Sprite", "Fanta", "Schweppes", "Nestea" un citi.

2015. gadā "Coca-Cola HBC Baltic" apgrozījums sasniedza 34,7 miljonus eiro, bet tīrā peļņa – 2,1 miljonu eiro, liecina "Lursoft" dati.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!