Foto: F64

Konkurences padome (KP) šodien nolēma par mēnesi pagarināt telekomunikāciju uzņēmuma SIA "Lattelecom'' lūgumu izvērtēt mediju grupas "Modern Times Group" (MTG) rīcību, informēja KP pārstāve Paula Vilsone.

Plašākus komentārus par "Lattelecom" iesnieguma vērtēšanas termiņa pagarinājumu konkurences uzraugs nesniedza, taču iepriekš KP norādīja, ka iesnieguma izvērtēšanu papildu informācijas gadījumā KP var pagarināt par vēl vienu mēnesi.

Tāpat KP aicina "Lattelecom" un MTG savstarpēji izrādīt lielāku pretimnākšanu un panākt vienošanos pašu spēkiem, bez valsts resursu un sabiedrības iesaistes.

Jau ziņots, ka no šā gada 2.aprīļa "Lattelecom" interaktīvās televīzijas lietotājiem vairs nav pieejams kanāls TV3. Tā kā mediju grupai MTG un "Lattelecom" nav izdevies panākt vienošanos par jaunu līgumu, "Lattelecom" atslēdza TV3 kanālu interaktīvajā televīzijā, un no 2.aprīļa šis kanāls "Lattelecom" skatītājiem vairs nav pieejams.

MTG TV un radio vadītāja Latvijā Baiba Zūzena iepriekš pauda nožēlu, ka "tik sarežģītā ārpolitiskā situācijā "Lattelecom" šādi rīkojas, kā rezultātā cietīs skatītāji un nacionālā informatīvā telpa. Tas ir veids, kā "Lattelecom" parāda savu attieksmi pret Latvijas skatītājiem un Latvijā veidoto saturu, kuru augstvērtīgā kvalitātē piedāvā kanāls TV3".

"Lattelecom" savukārt iepriekš pauda uzskatu, ka šāds solis informatīvo telpu būtiski neietekmēs un TV3 saturu būs viegli kompensēt. "Lai arī pēdējos pāris gadus MTG par prioritāti ir virzījis vietējā satura ražošanu, meklējot dažādus papildu finansējuma avotus - gan apvienojoties ar LNT, gan panākot grozījumus tā saucamā "must carry" statusā, gan atstājot bezmaksas apraidi -, diemžēl pašu ražotais saturs kanālā TV3 nepārsniedz vien pāris stundas dienā," norāda "Lattelecom" pārstāve Līga Bite.

Bite norāda, ka kopumā 40% no "Lattelecom" klientiem ir televīzijas abonētāji, no tiem gandrīz vienādās daļās - virszemes televīzijas un interaktīvās televīzijas lietotāji. Tādēļ kopumā šīs izmaiņas varētu skart ap 20% "Lattelecom" klientu. Precīzi, cik daudz ir interaktīvās televīzijas lietotāju, Bite neatklāj, norādot, ka "uzņēmums patlaban konkrētu skaitli nevēlas izpaust".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!