Foto: Publicitātes foto

Latvijas un Krievijas kopuzņēmumam "LatRosTrans" (LRT) pērn fiksēta lielākā peļņa uzņēmuma gandrīz 20 gadu vēsturē - 11,74 miljoni latu, informēja uzņēmuma vadītājs Igors Stepanovs.

2011.gadā uzņēmuma peļņa bija 8,02 miljoni latu.

Uzņēmējs uzsver, ka būtiski pieaudzis arī apgrozījums - salīdzinājumā ar 2011.gadu par diviem miljoniem latu, un kopumā tas sasniedzis 12 miljonus latu. Turklāt sasniegts uzņēmuma vēsturē arī trešais lielākais dīzeļdegvielas pārkraušanas apjoms - 6,3 miljoni tonnu.

EBITDA (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas) uzņēmumam sasniedz 5,6 miljonus latu, un tas ir par 60% vairāk nekā 2011.gadā. Šis rādītājs raksturo kompānijas operatīvo darbību, uzsver Stepanovs. Pārējā peļņa nākusi no citiem ieņēmumiem, piemēram, procenti par izvietotiem depozītiem, par pamatlīdzekļu izvietošanu.

Uzņēmuma apkalpoto kravu apjomi pieauguši, jo izdevies nodrošināt stabilu darbību, tāpat uzņēmumu ietekmējuši arī tirgus faktori, kā arī fakts, ka izdevies atgriezties pie kompānijas labās reputācijas. "Klienti mūs uzskata par konkurētspējīgu un drošu kompāniju," uzsver Stepanovs.

Arī šis gads esot iesācies pozitīvi - janvāris bijis viens no labākajiem uzņēmuma vēsturē pēc apkalpoto kravu apjoma, arī februāris bijis izcils, un Stepanovs norāda, ka plāns šogad ir vismaz saglabāt pērn pārkrauto kravu apjomus.

"LatRosTrans" pieder divi Latvijas teritorijā esošie naftas cauruļvadi - Polocka-Mažeiķi un Polocka-Ventspils, kuri pēdējos gados nav tikuši izmantoti komercdarbībai. Savukārt naftas produktu vads Polocka-Venstpils patlaban joprojām aktīvi nodrošina dīzeļdegvielas piegādi.

AS "Transņefteprodukt" pieder 34% uzņēmuma kapitāla daļu, bet akciju sabiedrībai "Ventspils nafta" - 66%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!