Foto: Shutterstock
Latvijas startaps "Fulfilli", kas izveidojis tāmēšanas rīku tīmekļa risinājumu izstrādes un mārketinga aģentūrām, piesaistījis 300 tūkstošu eiro lielas investīcijas no kāda privātā investora, portālam "Delfi" pastāstīja uzņēmumā.

Kā norāda "Fulfilli", investors ir no Latvijas, taču viņa vārds netiek atklāts.

''Fulfilli'' tāmēšanas rīka izstrādi sāka 2017. gada pavasarī, bet lietošanā tas nonāca 2017. gada 7. decembrī. Līdz šim pakalpojumam reģistrējušies 399 lietotāji no 56 pasaules valstīm. Šobrīd ''Fulfilli'' klienti var paši veidot, rediģēt, sūtīt un pārvaldīt tāmes, izmantojot sava uzņēmuma zīmola elementus – logo un krāsas. Pēc tam tāmes var atkārtoti izmantot, kā arī lietot datubāzē jau saglabātos pakalpojumus un sagataves ātrākai jaunu tāmju izveidei.

"Sākotnējā cenu piedāvāšana ir laikietilpīga gan aģentūrām, gan ārštata darbiniekiem. Pētījumi liecina, ka projektu vadītāji tērē līdz pat 25% darba laika izmaksu tāmju sagatavošanai. ''Fulfilli'' par savu misiju ir izvēlējies kalpot aģentūrām visā pasaulē, lai taupītu projektu vadītāju un pārdevēju laiku. Izveidotais rīks šo problēmu risina un pasaulē līdzīga šobrīd nav. Tāpēc diezgan pamatota ir mūsu ambīcija kļūt par globāli atpazīstamu rīku aģentūru un ārštata darbinieku izmaksu tāmēšanā, kas tiktu lietots visā pasaulē," ar ''Fulfilli'' plāniem iepazīstināja uzņēmuma vadītājs un līdzdibinātājs Jānis Sprenne.

''Fulfilli'' informē, ka šobrīd ir sācis sarunas ar pirmajiem klientiem par izmaksu tāmju automatizāciju. Uzņēmumā skaidro, ka automatizācija būs ļoti svarīga aģentūrām, kas ikdienā saņem vairākus pieprasījumus no potenciālajiem klientiem un tērē ievērojamus resursus šo pieprasījumu apkalpošanai. Kā lēš "Fulfilli", nākotnē ieguvēji būs arī klienti – viņiem būs iespēja saņemt vienotu un tirgū atzītu standarta tāmes piedāvājumu, ar ko būs iespējams salīdzināt dažādu pakalpojuma sniedzēju piedāvājumus.

Līdz šim ''Fulfilli'' attīstībā ieguldīti privātie līdzekļi 67 000 eiro apmērā, savukārt nule kā piesaistītās investīcijas noderēs mārketinga aktivitātēm un produkta attīstīšanai starptautiskajā tirgū. "Esam ļoti priecīgi, ka tik agrīnā stadijā spējām piesaistīt tik ievērojamas investīcijas, kas mums nodrošinās resursus dažādu ideju testēšanai produkta attīstības kā arī atpazīstamības veicināšanai starptautiskā līmenī. Mūsu galvenā mērķauditorija ir aģentūras visā pasaulē, tāpēc šī ir ļoti laba iespēja, lai to iespējami efektīvāk sasniegtu," skaidroja Sprenne.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!