Foto: Publicitātes foto
Latvijas ziepju un vannas kosmētikas tirgotājs un ražotājs "Stenders" šogad plāno aptuveni 25% apgrozījuma pieaugumu salīdzinājumā pagājušo gadu, intervijā sacīja "Stenders" padomes priekšsēdētājs Jānis Bērziņš.

"Prognozējam pieaugumu aptuveni 25% apmērā," teica Bērziņš, piebilstot, ka apgrozījuma pieaugumu uzņēmums plāno, pateicoties jaunu veikalu atvēršanai, kā arī vidējā pirkuma summas pieaugumam "Stenders" veikalos Latvijā.

Viņš arī pastāstīja, ka precīzi "Stenders" 2014.gada finanšu rezultāti vēl nav apkopoti, taču tos visvairāk ietekmēja Krievijas tirgus sašūpošanās. "Pagājušais gads bija meklējumu un stabilizācijas gads. Gājām uz kvalitāti nevis uz kvantitāti, strādājām pie tā, lai sakārtotu savu franšīzes sistēmu," sacīja Bērziņš.

Tāpat viņš atzīmēja, ka pērn "Stenders" uzlaboja sadarbību ar partneriem, neslēdzot līgumus ar visiem interesentiem, bet mēģinot vienoties tikai ar tiem partneriem, kas atbilda "Stenders" izvirzītajiem kvalitātes kritērijiem.

Pēc kompānijas pārstāvju iepriekš vēstītā, "Stenders" 2014.gadā strādāja ar aptuveni 6,4 miljonu eiro apgrozījumu. Savukārt 2013.gadā "Stenders" strādāja ar 6,454 miljonu eiro apgrozījumu un 233,1 tūkstoša eiro zaudējumiem, liecina datubāzē "Lursoft" publicētā informācija.

"Stenders" ir dibināts 2001.gadā un pieder Latvijas uzņēmumam "BaltCap Latvia Venture Capital Fund", Saūda Arābijas uzņēmumam "Yamany Ameen Ali Y" un trim Latvijas privātpersonām. Informācija uzņēmuma mājaslapā liecina, ka "Stenders" veikali ir atvērti 22 pasaules valstīs - Latvijā, Igaunijā, Somijā, Norvēģijā, Austrijā, Vācijā, Šveicē, Spānijā, Slovēnijā, Ungārijā, Polijā, Krievijā, Baltkrievijā, Gruzijā, Kazahstānā, Kirgizstānā, Armēnijā, Ukrainā, Japānā, Ķīnā, Saūda Arābijā un Apvienotajos Arābu Emirātos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!