Foto: Publicitātes foto
Veļas ražotāja AS "Lauma Lingerie" 2011.gadā strādājusi ar 5,3 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 14,7% lielāks nekā 2010.gadā, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās SIA "Lursoft" informācija.

Uzņēmums 2011.gadā ir guvis 402 593 latu peļņu, kas ir par 11,7% mazāka nekā 2010.gadā gūtā 454 498 latu peļņa.

AS "Lauma Lingerie" 2010.gadā strādāja ar 4,62 miljonu latu apgrozījumu, kas bija par 70,5% lielāks nekā 2009.gadā.

"Lauma Lingerie" apgrozījums 2009.gadā bija 2,7 miljoni latu, kas bija par 55% mazāks nekā 2008.gadā, kad uzņēmums apgrozīja sešus miljonus latu.

2009.gadā "Lauma Lingerie" strādāja ar 745 757 latu zaudējumiem, bet 2008.gadā uzņēmuma zaudējumi bija 29 361 lats.

"Lauma Lingerie" ir 100% AS "Silvano Fashion Group" meitasuzņēmums. "Silvano Fashion Group" ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas kotējas Tallinas un Varšavas fondu biržās.

"Lauma Lingerie" ir viens no vadošajiem veļas ražotājiem Baltijas valstīs. Uzņēmumam pieder veļas zīmoli "Lauma Lingerie" un "Laumelle Lingerie", un uzņēmums nodarbina vairāk nekā 150 darbiniekus.

2009.gada sākumā uzņēmums īpaši izjutis ekonomiskās krīzes ietekmi, strauji samazinoties pārdošanas apjomiem gan vietējā, gan eksporta tirgos, taču, sākot ar 2009.gada otro ceturksni, pārdošanas apjomi pamazām palielinājušies, un šogad tos paredzēts palielināt gandrīz divkārt, sacīja "Lauma Lingerie" valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

"Latvijā paliek aptuveni 10% no kopējā pārdošanas apjoma," sacīja Matisone, piebilstot, ka lielākie "Lauma Lingerie" noieta tirgi ir Baltijas valstis, Krievija, Baltkrievija un Ukraina.

Uzņēmuma mazumtirdzniecības un franšīzes veikalu tīklā ir jau 32 veikali - Latvijā 15, Lietuvā astoņi, Igaunijā seši un Albānijā - trīs.

Uzņēmuma produkcijas zīmoli ir "Lauma Lingerie" un "Laumelle".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!