Foto: LETA
Ēdināšanas kompānija AS "Lido" sākusi atjaunot pirms trīs gadiem pārtraukto ēdiena piegādes pakalpojumu, informē "Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Viņa norāda, ka sākotnēji "Lido" ēdienu piegāde tiks nodrošināta Vidzemes priekšpilsētā, taču nākamā gada sākumā plānots aptvert visu Rīgas teritoriju.

Auziņa neatklāj, cik lielas investīcijas plānots ieguldīt šī pakalpojuma atjaunošanā un paplašināšanā nākamā gada laikā. Viņa arī nenorāda, cik liels ir "Lido" autoparks, taču uzņēmums plāno, ka ikviens pasūtītājs savu maltīti saņems stundas laikā no pasūtījuma pieņemšanas brīža.

Ēdienu piegādes pakalpojuma veikšanu "Lido" sāka 1991.gadā un 20 gadus nodrošināja piegādi visiem rīdziniekiem.

"Pirms trīs gadiem nolēmām, ka vēlamies šim pakalpojumam pievērst īpašu uzmanību, lai sniegtu mūsu klientiem labāko piegādes jomā. Patlaban atjaunojam šo pakalpojumu un esam pārliecināti, ka mūsu klienti saņems augsta līmeņa ēdiena kvalitāti un servisu," akcentē Auziņa.

Piegādes ēdienkartē iekļauti dažādi "Lido" produkti - gaļas un zivju ēdieni, dažādas piedevas un mērces, kā arī zupas, salāti, dzērieni, saldie ēdieni un konditorejas izstrādājumi.

Pasūtījumu būs iespējams veikt mājaslapā "www.lidopiegade.lv" vai pa bezmaksas tālruni 80005436. "Lido" ēdienu piegāde tiks nodrošināta katru dienu no plkst.11 līdz 20.

Piegādes pakalpojuma atjaunošanu pamudinājusi arī šī gada augustā "Lido" veiktā klientu aptauja, kurā piedalījās 48 000 dažāda vecuma grupu respondenti.

Aptaujas rezultāti apliecina, ka katram trešajam jeb 33% respondentu interesētu ēdienu piegāde uz mājām. Katram piektajam jeb 20% respondentu interesētu ēdiena piegāde uz darbavietu, kā arī 16% aptaujāto interesētu ēdiena piegāde uz dažādiem pasākumiem. Toties 31% respondentu "Lido" ēdienu piegāde nešķita aktuāla.

Kā ziņots, saskaņā ar 2013.gada auditētajiem finanšu rezultātiem ēdināšanas kompānija AS "Lido" pērn sasniegusi lielāko apgrozījumu pēdējo piecu gadu laikā - 29,72 miljonus eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Ēdināšanas biznesā kopumā "Lido" pērn sasniegusi 12% pieaugumu.

Tikmēr uzņēmuma peļņa pērn, salīdzinot ar 2012.gadu, ir teju trīskāršojusies - no 344 309 eiro 2012.gadā līdz 863 678 eiro 2013.gadā.

Patlaban "Lido" tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens "Lido" bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.

Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 14,12 miljoni eiro. Uzņēmuma dibinātājs, ilggadējais īpašnieks un vadītājs Gunārs Ķirsons patlaban ieņem "Lido" padomes priekšsēdētāja amatu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!