Foto: DELFI

Sakaru kompānijas SIA "Latvijas Mobilais telefons" (LMT) klientu skaits 2013.gadā audzis par vairāk nekā 13 tūkstošiem, sasniedzot 1 082 930, bet Eiropas Komisijas noteikto viesabonēšanas un Sabiedrisko pakalpojumu regulācijas komisijas ieviesto starpsavienojumu tarifu ierobežojumu dēļ apgrozījums palicis nemainīgs - 175 miljoni eiro, informē uzņēmuma preses sekretāre Elīna Lidere.

2012.gadā LMT apgrozījums bijis 173 735 357 eiro, kas ir par 2% mazāk kā 2011.gadā, liecina "Firmas.lv" informācija. Peļņa pērn LMT bijusi 26 miljoni eiro, kas ir par trešdaļu jeb 34% mazāka nekā 2012.gadā.

LMT investīcijas pērn pārsniegušas 24 miljonus eiro. Kopumā LMT kapitālieguldījumi kopš uzņēmuma dibināšanas pārsniedz 425 miljonus eiro un datu pārraides infrastruktūrā ieguldīti jau vairāk nekā 70 miljoni eiro, teikts paziņojumā medijiem. Pagaidām LMT ir vienīgais mobilais operators, kas telefonā piedāvā ceturtās paaudzes mobilo datu pārraidi.

2013.gadā LMT turpinājis arī klientu apkalpošanas reformu, pilnībā integrējot "DT Mobile" un vienlaikus mainot arī meitasuzņēmuma nosaukumu uz "LMT Retail & Logistics". Pērn arī "Okarte" tika apvienota ar LMT zīmolu, radot jaunas kvalitātes priekšapmaksas karti - "LMT Okarte".

LMT 49% kapitāldaļu pieder Ziemeļvalstu telekomunikāciju koncernam "TeliaSonera", 23% - "Lattelecom", 23% - "Latvijas Valsts radio un televīzijas centram", 5% - Latvijas valstij caur Privatizācijas aģentūru. Uzņēmums dibināts 1992.gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!