Foto: DELFI
Lai nodrošinātu apmeklētājiem operatīvu apkalpošanu, tuvākajā laikā ātrās ēdināšanas ēstuvju ķēde "McDonald's" Latvijā plāno ieviest jauna veida apmeklētāju apkalpošanas platformu, informē "McDonald's" mārketinga vadītājs Baltijas valstīs Marius Stonkus.

Tā apmeklētājiem ļaus maltīti pasūtīt pašiem, izmantojot īpašu digitālo pašapkalpošanās tehnoloģiju. Tāpat "McDonald's" izskata jaunu apmaksas veidu ieviešanu, kā arī apzina iespējas, ko nākotnē varētu sniegt "McDonald's" globālā sadarbība ar "Apple", ar ko nesen sākta sadarbība.

Sadarbību ar kompāniju "Apple" paredz nodrošināt ASV restorānu apmeklētājiem iespēju norēķināties par maltīti, izmantojot mobilo apmaksas sistēmu "Apple Pay". Risinājums būs pieejams ikvienam viedtālruņu "iPhone 6" un "iPhone 6 Plus", kā arī "Apple Watch" lietotājam. Patlaban iespēja norēķināties ar "Apple Pay" ir pieejama tikai ASV. Baltijas valstīs vēl tikai notiek izpēte par risinājuma attīstības iespējām nākotnē vietējā līmenī, bet konkrēts laika plāns pašlaik nav.

"McDonald's" patlaban Latvijā īsteno vairākus digitālos projektus. Lai padarītu lasīšanu bērniem saistošāku, pērn "McDonald's" sāka digitālo grāmatu projektu, piedāvājot interaktīvās grāmatas, kuras pieejamas uz dažādām platformām - viedtālruņiem, planšetdatoriem un internetā.

Savukārt "McDonald's" aplikācija "Happy Studio", kas ir pieejama ikvienam "iPhone" un "Android" lietotājam, šī gada septembrī kļuva par Latvijā visvairāk lejupielādēto bērniem domāto aplikāciju "App Store" veikalā.

"McDonald's" sadarbība ar "Apple" ir ieguvums ikvienam ēstuvju apmeklētājam, kurš ikdienā izmanto jaunākās "Apple" tehnoloģijas.

Norēķināšanās ar "Apple Pay" "McDonald's" ēstuvēs ir ērta - pieliekot viedtālruni pie NFC termināļa un novietojot pirkstu uz "Touch ID" sensora, apmaksājamā rēķina summa tiek automātiski noņemta no kredītkartes vai debetkartes, kas piesaistīta "iTunes Store" kontam.

Mobilo maksājumu risinājumu attīstība ir daļa no "McDonald's" globālās digitālās stratēģijas. Mobilo apmaksas sistēmu kā daļu no klientu apkalpošanas servisa ir plānots ieviest "McDonald's" ēstuvēs arī citur pasaulē.

"McDonald's" ir ātrās ēdināšanas pakalpojumu sniedzējs ar vairāk nekā 34 000 ēstuvju, kurās ik dienu apkalpo ap 69 miljoniem klientu 119 valstīs. Vairāk nekā 80% "McDonald's" ēstuvju pārvalda franšīzes vai uzņēmumi, kuri ieguvuši "McDonald's" attīstības licenci.

Kā "McDonald's" attīstības licences turētājai Maltas kompānijai SIA "Premier Capital" pieder 60 "McDonald's" restorāni Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Maltā un Grieķijā, kas nodarbina vairāk nekā 2800 cilvēku.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, SIA "Premier Restaurants Latvia" pērn apgrozīja 29,63 miljonus eiro, kas ir par 23% vairāk nekā 2012.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 24,19 miljonus eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa pērn pieauga par 18%, sasniedzot 632 729 eiro, 2012.gadā uzņēmuma peļņa bija 536 321 eiro.

"McDonald's" darbību Latvijā sāka 1994.gadā, atverot ēstuvi Vecrīgā. Patlaban "McDonald's" pārstāvniecībai Latvijā - SIA "Premier Restaurants Latvia" - ir 11 ēstuves (desmit Rīgā un viena Jelgavā).

Uzņēmuma pamatkapitāls ir 4 237 289 eiro. "Premier Restaurants Latvia" pilnībā pieder Maltā reģistrētajai kompānijai "Premier Capital Limited", kas pārvalda kopumā 56 "McDonald's" ēstuves Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Maltā un Grieķijā, nodarbinot vairāk nekā 2500 cilvēku.

Pēc kompānijas sniegtajiem datiem "McDonald's" ar vairāk nekā 26 miljoniem apmeklētāju gadā ir populārākais ēdināšanas tīkls Baltijas valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!