Foto: LETA
Sabiedrisko attiecību aģentūras SIA "Mediju tilts" apgrozījums pērn bija 1,212 miljoni eiro, kas ir par 9,5% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt tās peļņa pieaugusi 2,5 reizes, sasniedzot 52 397 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmuma pagājušā gada darbības rādītāji uzskatāmi par veiksmīgiem, jo tika kāpināta aģentūras peļņa un saglabātas savas pozīcijas tirgū.

Pērn "Mediju tilts" apkalpoja aptuveni 65 klientus, kur lielāko pakalpojumu grozu veidoja stratēģiskās konsultācijas un stratēģiju izstrāde, korporatīvās komunikācijas, sabiedrisko jautājumu (public affairs), sociālo mediju komunikācijas, komunikāciju treniņi gan Latvijas, gan ārvalstu klientiem, kā arī atsauksmju mārketings jeb WOMM. 2016.gadā lielākais pakalpojumu eksports aģentūrai bija sadarbojoties ar uzņēmumiem Eiropas Savienības (ES) valstīs un Šveicē.

Ziņojumā uzsvērts, ka pagājušajā gadā uzņēmums kļuvis par vadošo pakalpojumu sniedzēju visstraujāk augošajā komunikāciju nišā pasaulē WOMM jeb atsauksmju mārketingā, iegūstot savā klientu lokā uzņēmumus ar atpazīstamiem zīmoliem. Tāpat kā augošs segments veidojas komunikāciju kampaņas, kurās tiek integrētas slavenības kā konkrētu zīmolu vēstneši. Tāpat papildus ierastajiem pakalpojumiem, "Mediju tilts" attīsta arī foto un dizaina pakalpojumus.

Tomēr uzņēmuma vadība norāda, ka sabiedrisko attiecību aģentūras darbību būtiski ietekmē nestabilitāte reģionā un ES valstu ekonomikas stagnācija, kā rezultātā globālās kompānijas samazina investīcijas Baltijas reģionā. Tas negatīvi ietekmē gan uzņēmuma ienākumus no ārvalstīm, gan eksporta rādītājus. "Mediju tilts" ārvalstu intereses trūkumu kompensē ar jaunu pakalpojumu attīstīšanu vietējā tirgus klientiem un palielinot sniegto pakalpojumu portfeli uz klientu.

"Mediju tilts" vadība 2017. gadā plāno investēt līdzekļus uzņēmuma digitālās platformas pilnveidošanā, palielinot uzņēmuma atpazīstamību interneta vidē. Tāpat tiks turpināta darbinieku profesionālo zināšanu pārveidošana, ceļot prasmes un darba iemaņas jaunākajās sabiedrisko attiecību un mārketinga disciplīnās. Uzņēmuma mērķis ir kāpināt produktivitāti un konkurētspēju augstas pievienotās vērtības pakalpojumu segmentos, tādējādi nostiprinot aģentūras pozīcijas sabiedrisko attiecību tirgū.'

"Mediju tilts" 2015. gadā strādāja ar 1,34 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 21 031 eiro apmērā.

SIA "Mediju tilts" pārstāv "Burson Marsteller" globālo komunikāciju tīklu. Līdztekus pamatdarbībai uzņēmums sniedz arī producēšanas pakalpojumus.

SIA "Mediju tilts" reģistrēta 1996. gadā, tās pamatkapitāls ir 14 224 eiro. Uzņēmums uz pusēm pieder Filipam Rajevskim un Laurai Minskerei.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!