Foto: DELFI
Mobilo sakaru operators "Bite" sācis zīmola un vizuālā tēla maiņu, informēja uzņēmuma pārstāvji.

"Bites" jaunais zīmols būs mobilās lietotnes ikonas formā ar "b" burtu uz tā. Papildus zīmola maiņai, mainīsies arī citas uzņēmuma vizuālā tēla nianses. Izmaiņas neskars uzņēmumu Lietuvā.

Latvijā pirmais "Bites" veikals ar jauno tēlu tiks atklāts trešdien, Saharova ielā 20a, Rīgā.

""Bite" iet laikam līdzi un nekad nav baidījusies mainīt komunikācijas stilu, sekojot pasaules tendencēm," izmaiņas komentē "Bites" komercdirektors Kaspars Buls. "Mūsu klienti runā interneta valodā, un arī mūsu pakalpojumi piedāvā tendencēm atbilstošus piedāvājumus - aplikācijas, apdrošināšanu, internetu gan Latvijā, gan ceļojumā, tādēļ esam izveidojuši jaunu vizuālu platformu, kas turpmāk stāstīs "Bites" stāstu jaunā līmenī, aizvien saglabājot mūsu vērtības, esot vienkāršiem, cilvēcīgiem un patiesiem."

"Bite Latvija" pērn apgrozīja 67,056 miljonus eiro, kas ir par 13% vairāk nekā 2014.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 59,569 miljonus eiro. Uzņēmums pērn nopelnīja 5,258 miljonus eiro, un tas ir par 15% vairāk nekā gadu iepriekš, kad "Bite" nopelnīja 4,570 miljonus eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Lietuvā reģistrētajam "Bite Lietuva UAB".

Par "Bites" māteskompānijas "Bite Finance International BV" jeb "BITE Group" jauno īpašnieku šogad kļuva ASV privātā kapitāla investīciju fonds "Providence Equity Partners" ("Providence").

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!