Foto: DELFI

Pērn mazumtirdzniecības franšīzes tīkls "Narvesen" pērn kāpinājis peļņu par 3,3% līdz 1,82 miljoniem eiro, bet šogad plāno investēt divus miljonus eiro un paplašināt veikalu tīklu par 20%.

Tāpat 2014.gadā paredzēts ieviest ieviešot jaunu privātās preču zīmes produktu konceptu, stiprinot sadarbību ar vietējiem ražotājiem, portālu "Delfi" informē uzņēmuma pārstāvis Oskars Kupše.

"Narvesen" mazumtirdzniecības neto apgrozījums 2013.gadā sasniedza 65,15 miljonus eiro, kas ir par procentu vairāk nekā gadu iepriekš. Pērn vislielākā izaugsme – par 8% - fiksēta uzkodu un dzērienu produktu grupā, kurā veiktas arī vērienīgākās investīcijas 1,5 miljonu eiro apmērā – uzstādot jaunus kafijas aparātus un rekonstruējot tirdzniecības vietas. Uzkodu un dzērienu segmentā visstraujāk audzis tieši kafijas pārdošanas apjoms, uzrādot 15% izaugsmi.

Šogad "Narvesen" plāno īstenot franšīzes tīkla paplašināšanu, palielinot tirdzniecības vietu skaitu par 20%. "Pašlaik Latvijā ir aktualizējies pieprasījums pēc Narvesen veida tirdzniecības vietām, ko veicina arī fakts, ka viens no mazumtirgotājiem tirgu ir pametis," skaidro "Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

Jāatgādina, ka pērnā gada rudenī mazumtirdzniecības uzņēmums "Plus Punkts" tika atzīts par maksātnespējīgu.

Kopumā šī gada laikā uzņēmums plāno investēt divus miljonus eiro un izveidot 50 jaunas tirdzniecības vietas Rīgā.

"Narvesen" franšīzes darbību Latvijā pārrauga uzņēmums SIA "Narvesen Baltija", kurš pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan Convenience". " Reitan" uzņēmumu grupu pārstāv arī tādi zīmoli kā "Pressbyrån", "R-kiosk" un "7-Eleven".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!