Foto: Publicitātes foto

Šī gada pirmajos sešos mēnešos, salīdzinot ar identisku laika periodu pērn, prāmju maršrutā Ventspils-Nīneshamne (Zviedrija) par 11,9% pieaudzis pārvadāto vieglo automašīnu skaits un par 15% pieaudzis pasažieru skaits, informēja uzņēmumā "Stena Line".

Kā skaidroja uzņēmumā, šādu pasažieru plūsmas pieaugumu veicinājuši vairāki faktori, pirmkārt, izdevīga cena par biļeti. "Stena Line" Polijas un Baltijas ceļojumu vadītājs Pedro Kančaja Kraļevskis norādīja, ka, lai uzvarētu šajā tirgū, klientam ir jāpiedāvā labākā iespējamā cena. "Mēs cenšamies kļūt par pirmo zemo cenu prāmju pārvadātāju," skaidro Kraļevskis.

Kā otru būtisku faktoru viņš minēja lietotājiem draudzīgo rezervācijas sistēmu, kuru kompānija nesen ieviesusi savām interneta mājaslapām Latvijā, Lietuvā un Krievijā.

"Mēs pamanījām pieprasījumu pēc biļešu rezervācijām tiešsaistes režīmā, un kompānijai, kura saprot e-komercijas nozīmi mūsdienu straujajā pasaulē, bija svarīgi piedāvāt klientiem to, ko viņi vēlas," uzsvēra Kraļevskis.

Maršrutu īpaši esot iecienījušas ģimenes ar bērniem, jo lielais bagāžas apjoms, iespēja ceļojumā bez papildmaksas ņemt līdzi mājdzīvniekus un velosipēdus ir izdevīgāk par lidojumu ar lidmašīnu.

Ventspils tūrisma informācijas centra vadītāja Una Libkovska atklāja, ka, pamatojoties uz SKDS pētījumu par Ventspils pilsētas apmeklējumu, pilsētas viesi norādīja, ka "Stena Line" prāmi izvēlas, jo tas ir ērtākais un ekonomiski izdevīgākais pārvietošanās veids, lai nokļūtu uz Vāciju vai Zviedriju.

Šī gada otrajā ceturksnī "Stena Line" maršrutā Ventspils-Nīneshamne pārvadājis par 18% vairāk kravas transportu nekā pērn identiskā laika periodā. Tas pierādot, ka gan uzņēmējdarbības, gan arī tirgus attiecības starp Baltijas un Skandināvijas valstīm attīstās intensīvi. Satiksmes ministrija pozitīvi vērtē kravu plūsmu pieauguma tendences starp Latviju un Zviedriju. Satiksmes ministra padomnieks Kaspars Briškens skaidroja, ka ministrija šobrīd aktīvi strādā pie kravu veidu un izcelsmes valstu diversifikācijas, īpaši kravu segmentos ar augstu pievienoto vērtību, un "Stena Line" šajā kontekstā spēlējot ne tikai infrastruktūras nodrošinātāja lomu, bet esot arī nozīmīgs Latvijas partneris jaunu tirgu un jaunu pārvadājumu tehnoloģiju apgūšanā. "Tā, piemēram, šobrīd, balstoties uz ilggadējo "Stena Line" pieredzi, Latvija strādā pie jaunu, intermodālu pakalpojumu izstrādes kombinēto konteineru un kontreileru pārvadājumu jomā. Šāda veida pakalpojumi ir viens no būtiskiem priekšnosacījumiem, lai Latvija nākotnē sekmīgi iekļautos reģionālas un globālas nozīmes multimodālās piegāžu ķēdēs," uzsvēra Briškens.

Kā ziņots, 2012.gada beigās "Stena Line" izpilddirektors Gunnars Blomdāls vizītes laikā Satiksmes ministrijā skaidroja, ka kompānija ir ieinteresēta attīstīt savu biznesu Latvijā.

Uzņēmums esot ieinteresēts investēt biznesā vismaz 10-15 gadus ilgā termiņā, tai skaitā iesaistīties strauji augošo Krievijas un Rietumeiropas tirdzniecības plūsmu organizēšanā.

"StenaLineGroup" ir starptautisks transporta un tūrisma pakalpojuma uzņēmums ar plašu maršrutu tīklu Eiropā. Kompānijai ir 19 prāmju maršruti Skandināvijas un Lielbritānijas reģionā. Maršruti savieno astoņas valstis. Kompānijai ir 35 prāmji, un tajā strādā 5700 darbinieki. Kompānijas ienākumi ir 1038 miljoni eiro gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!