Foto: Publicitātes attēls
Šogad, sadarbojoties ar Latvijas Zaļo punktu, Mīlētāko zīmolu topa ietvaros tiks noteikts arī Latvijas Zaļāko zīmolu tops. Tajā tiks sarindoti pašmāju un ārvalstu zīmoli, kuri Latvijas pircēju prātos ieņēmuši vietu kā videi un cilvēkam draudzīgākie, informē pasākuma organizatori.

"Lai arī cilvēki pret zīmoliem šogad kļuvuši kritiskāki, tomēr vairāk nekā piecdesmit pētījumā iekļautajiem zīmoliem Latvijā izdevies mīlētāju skaitu palielināt. Visveiksmīgāk tas izdevies tehnoloģiju un interneta mediju nozares zīmoliem. Priecē fakts, ka Latvijas Zaļāko zīmolu TOP 50 dominē pašmāju zīmoli, tātad novērtējam Latvijā radīto kā dabīgāku un videi draudzīgāku," komentē "DDB Latvija" izpilddirektors Andris Rubīns.

Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija notiks 22. septembrī, pulksten 16, koncertzālē "Palladium". Portālā "Delfi" to būs iespējams vērot video tiešraidē.

Zīmolu topu veido "DDB Consulting" sadarbībā ar pētījumu kompāniju "GfK Custom Research Baltic", žurnālu "Kapitāls", Latvijas Zaļo punktu un "PHD Latvia".

Pasākuma laikā tiks sumināti gan TOP 10 mīlētākie zīmoli Latvijā, gan zīmoli, kas atzīti par labākajiem piecās kategorijās – unikālākais, kvalitatīvākais, izdevīgākais, straujāk augošais un zaļākais Latvijas zīmols.

Organizatori skaidro, ka zīmolu dzīve sociālajos medijos kļūst par neatņemamu zīmolu personības daļu, tādēļ arī šogad tiks apbalvoti zīmoli, kas spējuši piesaistīt auditoriju Latvijā populārākajos sociālajos tīklos – "Draugiem.lv", "Facebook", "Twitter" un "Instagram". Neiztrūkstošs būs arī drosmīgākā zīmola tituls, ko pasniegs "PHD Latvia", un tituls "Zīmols ar potenciālu", ko pasniegs "GfK Custom Research Baltic".

Šogad Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā uzstāsies "DDB Consulting" stratēģiskais direktors Edgars Lapiņš, kurš dalīsies atziņās par gaidāmo zīmolu attīstībā 2017. gadā. Savukārt Ēriks Andrejs Smutnijs, globālā zīmolvedības un konsultāciju uzņēmuma "Interbrand" Centrāleiropas un Austrumeiropas vadītājs stāstīs par mijiedarbību starp biznesa izaugsmi un zīmola spēku. Nopietnās sarunas noslēgs ne mazāk nopietnais Jānis Skutelis ar īsu pamācību mīlēšanā, sola organizatori.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada, un tas ir svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu mērījumos un atspoguļošanā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!