Foto: Shutterstock

Digitālās reklāmas pārdošanas un mediju resursu pārstāvniecības uzņēmums "IMS Internet Media Services" (IMS) ir vienojies ar tā mātesuzņēmumu "Sony Pictures Television Networks" par starptautiskā daudzkanālu reklāmas tīkla "Httpool", kas darbojas arī Latvijā, akciju kontrolpaketes iegūšanu, informēja "Httpool" pārstāvji Latvijā.

"Httpool" darbojas arī Latvijā, kur tas ekskluzīvi piedāvā reklāmas iespējas sociālajos tīklos "Twitter" un "LinkedIn".

Atbilstoši uzņēmuma pārstāvju paustajam, pēc regulatoru apstiprinājuma darījuma rezultātā tiks radīts viens no lielākajiem digitālā mārketinga un reklāmas pārdošanas uzņēmumiem, kura tīklā iekļautas vairāk nekā 6000 aģentūras un zīmoli visā pasaulē. Šis uzņēmums ekskluzīvi pārstāvēs "Twitter", "LinkedIn", mūzikas straumēšanas interneta platformu "Spotify" un vairāk nekā 5000 pasaules un vietēja mēroga satura izdevējus 30 valstīs Latīņamerikas, Centrāleiropas un Austrumeiropas, kā arī Āzijas un Klusā okeāna reģionā.

IMS izpilddirektors un dibinātājs Gastons Taratuta norāda, ka darījums ļaus IMS attīstīt augsta potenciāla Eiropas un Āzijas tirgus, kā arī izveidot globālu uzņēmumu. "IMS un "Httpool" kopā var piedāvāt visaptverošu risinājumu digitālā mārketinga kampaņu īstenošanai, palīdzot partneriem ar mūsu dziļajām zināšanām par vietējiem tirgiem un paverot iespējas vietējiem satura publicētājiem, reklāmdevējiem un tūkstošiem digitālo profesionāļu un uzņēmēju," pauž Taratuta.

Viņš arī skaidro, ka "Httpool" un tā komanda atrodas unikālā starptautiskā pozīcijā, izstrādā papildinošas reklāmas tehnoloģijas, un tam ir kopīgas uzņēmējdarbības vērtības ar IMS. Taratutas ieskatā, apvienojot spēkus, abas grupas var izmainīt kopējo digitālo ekosistēmu, izmantojot nepārtrauktas inovācijas, atvērtību, radošumu un sadarbību.

Pēc "Sony Pictures Television" globālo tīklu prezidenta Endija Kaplana teiktā, IMS un "Httpool" apvienošana radīs vienas pieturas risinājumu reklāmdevējiem, kas īsteno vietēja vai starptautiska mēroga kampaņas, kā arī tīkliem un izdevējiem, kas vēlas gūt peļņu ar saturu pasaules visstraujāk augošajos tirgos.

"Httpool" izpilddirektors un dibinātājs Aļoša Jenko uzsver, ka IMS un "Httpool" ir kopīga vīzija, tādēļ abas kompānijas ir savstarpēji piemēroti partneri. "Apvienošanās ar IMS turpinās veicināt mūsu izaugsmi un ļaus plašāk piedāvāt mūsu risinājumus globālā mērogā," skaidro Jenko.

"Httpool" Baltijas filiāles vadītājs Arnis Ozols norāda, ka IMS un "Httpool" sadarbība pozitīvi ietekmēs Latvijas digitālo konkurētspēju. Pēc viņa paustā, Latvijas tirgus ir mazs un galvenais tās ekonomikas virzītājs ir eksports, tādēļ digitālās konkurētspējas celšana ir vislabākā Latvijas uzņēmumu iespēja augt, iegūt apjoma radītus ietaupījumus un kļūt konkurētspējīgiem, salīdzinot ar attīstītiem tirgiem.

Atsaucoties uz Šveicē bāzētā Starptautiskā menedžmenta attīstības institūta (IMD) Pasaules konkurētspējas centra gadskārtējo pētījumu, Ozols norāda, ka Latvija, pēc zināšanām, tehnoloģijām un gatavības nākotnei, ierindojas vien 35.vietā digitālās konkurētspējas ziņā. Viņš skaidro, ka tās ir sekas Latvijā atbilstošas digitālās izglītības trūkumam un pēdējo piecu gadu laikā novērotajai lejupslīdei tehnoloģiju jomā, vienlaikus uzsverot, ka Latvija uzrāda sliktus rādītājus tās digitālajā gatavībā nākotnei. Ozols uzsver, ka gadījumā, ja nenotiks vērienīgas pārmaiņas, Latvija savu digitālo konkurētspēju neuzlabos.

Viņš norāda, ka veicinot Latvijas uzņēmumu digitālo konkurētspēju, kā rezultātā tie spēs eksportēt vairāk pakalpojumu vai preču, tie arī tērēs vairāk līdzekļu "Httpool" platformās. "Tas ir mūsu ilgtermiņa mērķis. Taču vislielākais ieguvējs būs Latvijas ekonomika un uzņēmumi," sacīja Ozols.

Ņemot vērā, ka "Httpool" plāno atvērt digitālo akadēmiju galvenajās uzņēmuma pārstāvētajās platformās - "Twitter", "LinkedIn", "Spotify", kā arī "AdPlatform" tehnoloģijai, uzņēmuma fokuss, pēc Ozola teiktā, ir uz to, kā šīs platformas var palīdzēt augošiem uzņēmumiem un kā tās palīdz veicināt Latvijas uzņēmumu eksportu. "Mēs varam ietekmēt arī biznesa dinamiku un informācijas tehnoloģiju (IT) integrāciju, veicot nepārtrauktu izglītošanu un digitālās ekosistēmas uzlabošanu. Tāpēc "Sony" un "Httpool" ir apņēmušies veikt pastāvīgas investīcijas šajās jomās," skaidro "Httpool" Baltijas filiāles vadītājs.

Viņš skaidro, ka "Httpool" sadarbība ar IMS nodrošinās pieeju visiem tiem pašiem rīkiem, analītikas instrumentiem, kā arī labajiem piemēriem un praksei, kas ir šo mediju rīcībā un nav pieejami citādi. Turklāt viņš uzsver, ka šī partnerība ļaus nodrošināt labāku piedāvājumu Latvijas reklāmdevējiem, iespēju dalīties ar starptautisko labo praksi un risinājumiem, stiprinās atbalstu un veicinās inovācijas, vienlaikus nodrošinot priekšrocības visiem "Httpool" starptautiskajiem un vietējiem partneriem.

Vienlaikus Ozols norāda, ka IMS Latīņamerikā ir cieša sadarbība ar tādiem milzīgiem tirgus spēlētājiem kā amerikāņu video spēļu kompāniju "EA", "Foursquare", "Snapchat", "Twitch", "Vevo" un "Waze", tāpēc sagaidāms, ka šie partneri ienāks Baltijas valstīs. "IMS ir izstrādājis arī vērienīgu izglītības platformu mediju aģentūrām un reklāmas devējiem, ko "Httpool" realizēs arī savos darbības reģionos, tādējādi mazinot Latvijas klientiem piedāvāto pakalpojumu atšķirību ar, piemēram, ASV tirgu," uzsver "Httpool" Baltijas filiāles vadītājs.

"IMS Internet Media Services" (IMS) ir digitālās komunikācijas un mārketinga kopuzņēmums ar "Sony Pictures Television Networks". Tas veido partnerattiecības ar ātri augošiem uzņēmumiem, kas cenšas paplašināt savu tirgus daļu Latīņamerikā, izmantojot IMS uzņēmumu apvienību ekosistēmu, radošus un satura risinājumus, kā arī mediju pārvaldības un investīciju pakalpojumus. Uzņēmums sadarbojas ar tādiem zīmoliem kā "EA", "Foursquare", "LinkedIn", "Spotify", "Snapchat", "Twitter", "Spotify", "Yahoo", "Twitch", "Vevo" un "Waze". IMS galvenais birojs atrodas Maiami, un tam ir biroji arī Brazīlijā, Meksikā, Argentīnā, Kolumbijā, Gvatemalā, Panamā, Peru, Ekvadorā un Urugvajā.

"Httpool" ir vadošais daudzkanālu reklāmas tīkls Centrāleiropā un Austrumeiropā, kas darbojas arī Āzijā un koncentrējas uz tirgiem ārpus Amerikas Savienotajām Valstīm un Rietumeiropas. Tas piedāvā visplašāko tīkla produktu un risinājumu klāstu attēlojuma, video, klientu piesaistes, sociālajos un realizācijas kanālos. "Httpool" pārstāv "Twitter", "LinkedIn", "Spotify" un citus izvēlētus globāla un lokāla mēroga izdevējus 22 tirgos, ieskaitot Austriju, Šveici, Krieviju, Indiju, Honkongu, Poliju, Latviju, Lietuvu, Igauniju, Bosniju un Hercegovinu, Bulgāriju, Čehijas Republiku, Horvātiju, Grieķiju, Ungāriju, Kosovu, Maķedoniju, Rumāniju, Serbiju, Slovēniju, Slovākiju un Ukrainu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!