Foto: DELFI

Mobilo sakaru operators "Tele2" šogad ieviesīs jaunu dizaina konceptu 15 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos, tādējādi pabeidzot vērienīgu klientu apkalpošanas centru modernizācijas projektu, informēja uzņēmumā.

Uzņēmums uzsāka klientu apkalpošanas centru pārveides projektu 2013.gadā ar mērķi nodrošināt labāko klientu apkalpošanu telekomunikāciju nozarē, ieviešot jauno dizaina konceptu visos 39 "Tele2" klientu apkalpošanas centros. Trīs gadu laikā "Tele2" atvēra 24 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī, investīciju apjomam sasniedzot 1,4 miljonus eiro.

Šī gada laikā "Tele2" plāno noslēgt investīciju projektu, ieviešot jauno konceptu vēl atlikušajos 15 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos.

Latvijā darbojas 39 "Tele2" klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā, kuros "Tele2" vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem uzņēmuma klientiem.

Uzņēmums dibināts 1997.gadā un pilnībā pieder SIA "Tele2 Holdings", kas savukārt pieder Zviedrijā reģistrētajam uzņēmumam "Tele2 Sverige Aktiebolag".

"Tele2" apgrozījums pērn bija 100,4 miljoni eiro, kas ir par 1% vairāk nekā 2014.gadā, informēja kompānijā. "Tele2" peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas jeb EBITDA pērn sasniedza 32 miljonus eiro. EBITDA rentabilitātes rādītājs pērn bija 31,4%. 2014.gadā EBITDA bija 32,3 miljoni eiro.

"Tele2" pārstāvji norādīja, ka uzņēmuma neto peļņu nevar atklāt pirms uzņēmuma gada pārskata iesniegšanas. Saskaņā ar "Firmas.lv" informāciju 2014.gadā uzņēmuma peļņa bija 17,2 miljoni eiro.

"Tele2 AB" ir viens no lielākajiem mobilo sakaru operatoriem Eiropā, kas darbojas deviņās valstīs - Austrijā, Igaunijā, Horvātijā, Latvijā, Lietuvā, Nīderlandē, Vācijā un Zviedrijā, kā arī ārpus Eiropas - Kazahstānā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!