Foto: Publicitātes foto

Mobilo sakaru operators "Tele2" sestdien, 31.janvārī, atvēra klientu apkalpošanas centru Rīgā, tirdzniecības centra "Dole" telpās (Maskavas iela 357), portāls "Delfi" uzzināja uzņēmumā.

Klientu apkalpošanas centrs ir pārbūvēts saskaņā ar "Tele2" jaunā dizaina konceptu un nodrošina klientiem vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās, kā arī plašu jaunāko mobilo ierīču piedāvājumu.

""Tele2" ir iedzīvotāju uzslavētākais uzņēmums mobilo sakaru nozarē Latvijā jau vairākus gadus, un mēs turpinām rūpēties par klientu ērtībām, veicot nozīmīgus ieguldījumus,"  norāda "Tele2" Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.

"Klientu apkalpošanas centru dizaina koncepts tika izveidots "Tele2" uzņēmumā Zviedrijā un pielāgots Latvijas klientu vajadzībām. Priecājamies, ka no šodienas Rīgā ir jau 13 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centri Rīgā, kurus atzinīgi ir novērtējuši mūsu klienti," atzīmē uzņēmuma pārstāvis.

Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā "Tele2" ir saglabājis visas darba vietas.  

Pirms diviem gadiem "Tele2" uzsāka vērienīgu klientu apkalpošanas centru pārveides projektu, kuru turpina arī šogad. Tā mērķis ir ieviest jauno dizaina konceptu esošajos klientu apkalpošanas centros. Pērn "Tele2" ieguldīja pusmiljonu eiro astoņos jaunā koncepta klientu apkalpošanas centros.

Pašlaik Latvijā darbojas 40 "Tele2" klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā. 

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!