Foto: LETA

Telekomunikāciju operators "Bite" arī turpmāk būs nopietns konkurents un "Tele2" nāksies izdomāt labāku veidu par meliem un zemgalda piedāvājumiem jaunu klientu piesaistei un savu klientu noturēšanai, aģentūrai LETA sacīja "Bites" vadītājs Freds Renčaks.

Kā sacīja Renčaks, "stāstīt melus, lai iegūtu klientus, ir patiesa izmisuma solis", un tam esot pamats. ""Bites" finanšu rezultāti ir izcili - mēs augam gan vērtības ziņā, gan klientu skaitā, gan paplašināmies arī iekšēji, mūsu komanda aizvien pieaug, lai mēs spētu kvalitatīvi un personiski apkalpot pieaugošo klientu daudzumu," uzsver "Bites" vadītājs.

Par to liecinot "Bites" finanšu rezultāti. "Uzņēmuma apgrozījums 2015.gada deviņos mēnešos salīdzinājumā ar tādu pašu periodu 2014.gadā audzis par 9%, peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas jeb EBITDA augusi par 21%, bet bruto peļņa par 26%. Tie ir publiski pieejami dati," sacīja Renčaks.

""Bite" jau trīs gadus pēc kārtas atzīta par mīlētāko mobilo sakaru operatoru," piebilda Renčaks. ""Datorikas institūta Divi" apkopotā informācija liecina par to, ka lielākā daļa klientu, kuri izvēlas mainīt operatoru, nāk uz "Biti" - 38,7% no kopējās bāzes 2015.gada novembrī, bet "Tele2" visvairāk zaudē - 40,4% no kopējās bāzes 2015.gada novembrī."

Runājot par nākotnes plāniem, Renčaks "Bitei" prognozē veiksmīgu 2016.gadu, kurā attīstība turpināsies.

"Tā ka es ieteiktu ["Tele2" komercdirektora Raivo] Rosta kungam pieņemt, ka arī turpmāk "Bite" būs nopietns konkurents, tāpēc nāksies izdomāt labāku veidu par meliem un zemgalda piedāvājumiem jaunu klientu piesaistei un savu klientu noturēšanai," piebilda Renčaks.

Kā ziņots, telekomunikāciju operators "Bite" vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) un Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK), pārmetot "Tele2" negodīgu un konkurentu nomelnojošu komercpraksi un iesniegumos norādot, ka saskaņā ar "Bite Latvija" rīcībā esošo informāciju "Tele2" pārstāvji zvana "Bites" klientiem un maldina tos, izplatot patiesībai neatbilstošu informāciju par "Bites" finansiālo stāvokli, bankrotēšanu un aiziešanu no Latvijas tirgus, sākot no nākamā gada.

Komentējot šos pārmetumus, "Tele2" komercdirektors Raivo Rosts sacīja, ka "Bitei" cenšoties mazināt potenciālo klientu aizplūšanu, kuru var izsaukt "Bites" "pārdošanas process un tālākā neskaidrā nākotne". Kā sacīja Rosts, "Bites" vadītājs Renčaks iepriekš centies radīt šaubas arī par citu tirgus dalībnieku turpmāko darbību, medijos izplatot nepamatotu informāciju, ka pēc desmit gadiem nebūs ne "Latvijas Mobilā telefona", ne "Tele2".

"Uzrunājot potenciālos klientus, kā arī sarunās ar esošajiem klientiem, tie mums norādīja uz šo Renčaka apgalvojumu, tāpēc mēs reaģējām, ar faktiem informējot par atšķirību starp "Tele2" un "Bite", turpināja Rosts. "Pirmkārt, informējam par "Bites" pārdošanu, par kuru "Bite" izvairās runāt, tā vietā, lai klientiem skaidrotu iespējamos riskus. Otrkārt, uzņēmuma slikto finansiālo stāvokli -, pēc "Lursoft" pētījuma, "Bite" ir viens no Latvijas uzņēmumiem ar lielākajiem zaudējumiem, kuram deviņu gadu laikā zaudējumi sasnieguši 84 miljonus eiro," sacīja Rosts.

"Atšķirībā no "Bites", "Tele2" ir Latvijā uz palikšanu. Pateicoties stabilam finanšu sniegumam ilgtermiņā, "Tele2" ir būtiski investējis un Latvijā izvirzījies līderpozīcijās vairākās tirgus jomās, piemēram ar plašāko 4G tīkla pārklājumu," piebilda Rosts.

Iepriekš ziņots, ka šī gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, audzis "Bite" apgrozījums un bruto peļņa, kamēr "Tele2" apgrozījums un bruto peļņa palikusi nemainīga.

"Bite" pirmo deviņu mēnešu apgrozījums sasniedzis 48,5 miljonus eiro, kas ir par četriem miljoniem vairāk nekā iepriekšējā gada pirmajos deviņos mēnešos, kad uzņēmums apgrozīja 44,5 miljonus eiro. Savukārt uzņēmuma pirmo deviņu mēnešu bruto peļņa bija 11 miljoni eiro, kas ir par 1,9 miljoniem vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, kad uzņēmuma bruto peļņa bija 9,1 miljons eiro.

"Tele2" šī gada pirmajos deviņos mēnešos apgrozīja 74 miljonus eiro, bet bruto peļņa sasniedza 23,1 miljonu eiro, kas ir teju tikpat, cik pērn.

SIA "Bite Latvija" pilnībā pieder Lietuvas kompānijai "Bite Lietuva UAB" un pagājušo gadu noslēgusi ar 59,6 miljonu eiro apgrozījumu un 4,57 miljonu eiro peļņu.

"Tele2" pilnībā pieder SIA "Tele2 Holdings", kas savukārt pieder Zviedrijā reģistrētajam uzņēmumam "Tele2 Sverige Aktiebolag", un pērn apgrozīja 103 miljonus eiro, bet nopelnīja 17,2 miljonus eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!