Foto: Publicitātes foto
AS "Tukuma Piens" pērn palielinājis apgrozījumu par 15%, sasniedzot 49,316 miljonus eiro, savukārt peļņa bija 2,287 miljoni eiro, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma direktors Ints Poškus.

Šo rādītāju pieaugums esot skaidrojams ar mērķtiecīgu zīmolu attīstību, kā arī vairāku jaunu un pircēju pieprasītu produktu ražošanas uzsākšanu.

"Pagājušajais gads "Tukuma Piens" bija ļoti īpašs, jo uzņēmums svinēja 100 gadu jubileju. Tāpat arī sākām ražot gan jogurtus ar jaunām garšām, gan biezpiena sieriņus, gan arī būtiski palielinājām "Baltais" EKO produktu klāstu, ko mūsu pircēji, jau ļoti iemīļojuši," saka Poškus.

Pagājušajā gadā uzņēmums investējis 3,5 miljonus eiro, no kuriem lielākā daļa tika izlietoti jauns biezpiena ražošanas ceha būvniecībā. Tas ļaus attīstīt šī produkta segmentu, piedāvājot arvien jaunas un līdz šim nebijušus produktus.

"Tukuma Piens" pērn palielinājis arī eksportu, piedāvājot savu produkciju gan Krievijā, kur īpaši iecienīti ir "Baltais" eko līnijas ražojumi, gan arī kaimiņvalstīs – Lietuvā un Igaunijā.

Arī šaja gadā plānots turpināt "Tukuma Piens" attīstību, investējot pērnā gada peļņu, kā arī realizējot citus projektus. Jau pērnā gada beigās uzsākta "Baltais" grieķu jogurta ražošana, kas papildināts ar bezpiedevu jogurtu šogad, kā arī drīzumā plānoti vēl vairāki jaunumi.

"Tukuma Piens" ir viens no lielākajiem piena pārstrādātājiem Latvijā, kas sadarbojas ar 225 piegādātājiem, galvenokārt Kurzemē un Zemgalē, un ražo vairāk nekā 180 dažādus piena produktus, tostarp "Baltais Exports" zīmola svaigos piena produktus, "Baltais EKO" zīmola ekoloģiskos produktus: jogurtus, biezpienu, krējumu, kefīru u.c. Uzņēmumā strādā aptuveni 250 darbinieku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!