Foto: LETA
Tūrisma aģentūras "Latvia Tours" peļņa 2013. gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaugusi par 57 %, bet apgrozījums palielinājies par 10%.

Savukārt šī gada pirmajā ceturksnī "Latvia Tours" apgrozījums pieaudzis par 3% un peļņa par 5%, kas arī sakrīt ar firmas vadības prognozēm 2014. gadam, jo sakarā ar nestabilo situāciju Krievijā būtiska izaugsme nav plānota.

Aģentūras vadītāja Ieva Keiša pērn piedzīvoto peļņas pieaugumu skaidro ar produktivitātes rādītāju uzlabošanos, kas panākts, optimizējot darba procesus, ceļot darbinieku kvalifikāciju un ieviešot tehnoloģiskus jauninājumus.

Tāpat pērn bijusi vērojama būtiska aktivitātes palielināšanās gan izejošā tūrisma un darījumu braucienu segmentā, gan arī ienākošā tūrisma un konferenču un pasākumu organizēšanas segmentā.

"Esam mērķtiecīgi strādājuši, lai palielinātu konkurētspēju darījumu braucienu organizēšanas jomā, piedāvājot klientiem optimālu cenas un kvalitātes attiecību, tāpēc esam ļoti gandarīti, ka arī šī mums tik nozīmīgā segmenta pieaugums 2013. gadā ir sasniedzis 14 %," norāda Keiša. 

Par 14 % pieaudzis arī "Latvia Tours" piederošā aviobiļešu rezervēšanas portāla "Lidot.lv" apgrozījums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!