Foto: LETA

Alus darītavas "Valmiermuižas alus" apgrozījums pērn sasniedzis 1,752 miljonus latu (2,492 miljonus eiro), kas ir par 46,9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās 3,3 reizes un bija 56 tūkstoši latu (79,6 tūkstoši eiro), liecina "Lursoft" datubāzē publicētais uzņēmuma gada pārskats.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka 2013.gadā uzņēmums kopumā ieguldīja 1,57 miljonus eiro, lai uzlabotu alus kvalitāti, palielinātu ražošanas jaudas, kā arī iegādātos bezalkoholisko dzērienu ražošanas iekārtas, kas ļaus uzņēmumam ilgtermiņā veiksmīgi attīstīties.

Tāpat kompānijas vadība atzīmē, ka pērn uzņēmums palielināja produkcijas eksportu Igaunijā.

Kompānijas vadība arī uzsver, ka "Valmiermuižas alus" šim gadam noteicis piecas stratēģiskās prioritātes, tostarp alus sezonalitātes mazināšanu ziemas sezonā, "Valmiermuižas" zīmola reputācijas vairošanu, sadarbības stiprināšanu ar bāru un restorānu klientiem Latvijā, kā arī "Valmiermuižas alus" eksporta attīstīšanu Igaunijā, piesaistot jaunus klientus, un bezalkoholisko dzērienu līnijas attīstību. Tādējādi "Valmiermuižas alus" cer palielināt finanšu stabilitāti un uzņēmuma ilgtspēju.

2012.gadā "Valmiermuižas alus" apgrozījums bija 1,192 miljoni latu (1,697 miljoni eiro), bet uzņēmuma peļņa bija 185,3 tūkstoši latu (263,6 tūkstoši eiro).

"Valmiermuižas alus" ir viena no jaunākajām alus darītavām Latvijā, kas tirgū ienāca 2009.gada pavasarī. Uzņēmums ražo piecu šķirņu gaišo un tumšo alu, kā arī alus uzkodas. Uzņēmuma īpašnieks ir firma "Valmiermuižas Ieguldījumu Fonds".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!