Foto: Publicitātes attēls

Saldumu un uzkodu ražošanas nozare Latvijā nākamgad turpinās attīstīties stabili, prognozēja zīmolu "Laima", "Selga", "Staburadze" un "Ādažu Čipsi" īpašnieka "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

"2017.gads ir aizvadīts veiksmīgi. Saldumu un uzkodu nozare turpina attīstīties stabili, ar augošu tendenci un šāda dinamika sagaidāma arī nākamgad," sacīja Mikša.

Viņa atzīmēja, ka Latvijā iedzīvotāji kļūst arvien izvēlīgāki un prasīgāki attiecībā pret produktu kvalitāti, tostarp produkta garša saldumu un uzkodu kategorijās ir pats svarīgākais. Vienlaikus klienti vēlas izmēģināt arvien kaut ko jaunu, tādēļ saldumu un uzkodu tirgus kļūst arvien dinamiskāks.

Tajā pašā laikā Mikša arī norādīja, ka pārtikas nozarē kvalificēta darbaspēka trūkums joprojām ir izaicinājums, kas ilgtermiņā nopietni apdraud Latvijas konkurētspēju, ražošanas attīstību un ekonomikas izaugsmi, un šī problēma būtu akūti jārisina. "Ņemot vērā mūsu nākotnes plānus un attīstību, pieprasījums pēc darbaspēka tikai pieaugs. Mēs ceram, ka valdība pieņems atbildīgus lēmumus ar tālejošiem risinājumiem," pauda "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja.

Viņa prognozēja, ka tuvākajos 2-3 gados Latvijas ekonomikas izaugsme veicinās pozitīvu tirgus dinamiku un labvēlīgi ietekmēs arī saldumu un sāļo uzkodu kategorijas.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv zīmolus "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "The Original Taffel Snacks" un "Pedro". "Orkla" ir Oslo Fondu biržā kotēts uzņēmums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!