Foto: LETA
Šņabis eksporta tirgos ir saprotamāks produkts nekā tradicionālais "Rīgas melnais balzams", tādēļ degvīna eksportam ir lielākas perspektīvas, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" atzina ekspremjers un Latvijas lielākā alkohola ražotāja "Latvijas balzams" (LB) padomes priekšsēdētājs Aigars Kalvītis.

Viņš pastāstīja, ka LB ir divi galvenie eksporta tirgi – Eiropas Savienības (ES) valstis un bijusī PSRS teritorija. "Šie ir divi galvenie tirgi, kuros paveras plašas darbības iespējas. Piemēram, ES valstīs vien dzīvo 500 miljoni cilvēku. Tiesa, ES ir lielāka konkurence un mazāka LB ražoto oriģinālproduktu atpazīstamība, savukārt austrumu tirgū mūsu produktiem ir gan laba atpazīstamība, gan laba reputācija patērētāju vidū,"  norādīja Kalvītis.

"Ir iespējams strādāt gan ES, gan arī austrumu tirgū, tomēr jāsaprot, ka "Rīgas melnais balzams" nav tas produkts, kuru cilvēki lietos katru dienu. Tāpēc šņabja eksportam ir daudz lielākas perspektīvāks. Tajā pašā laikā šā produkta tirgū ir daudz lielāka konkurence, jo īpaši austrumu tirgū," teica LB padomes priekšsēdētājs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!