Foto: Shutterstock

Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) Zvanu centrā ieviesta "atzvana" pieteikšanas iespēja, ja pacients nevēlas gaidīt savienojumu ar operatoru.

Apzinoties Zvanu centra noslogojumu, sadarbībā ar telekomunikāciju uzņēmumu SIA "Latvijas mobilais telefons", Bērnu slimnīcā ieviests jauns pakalpojums, kas situācijās, kad uz savienojumu ar operatoru jāgaida vairākas minūtes, piedāvās alternatīvu - nospiežot taustiņu "4", zvanītāja numurs tiks reģistrēts, un BKUS speciālisti nākamās darbdienas laikā sazināsies ar zvanītāju un veiks nepieciešamo pierakstu pie speciālista, portālu Cālis.lv informēja slimnīcas pārstāve Dace Preisa.

"Šis ir tikai viens no jauninājumiem, kurus ieviešam, lai uzlabotu pieraksta iespējas Bērnu slimnīcā. Pagājušā gada nogalē noslēdzām jaunu līgumu ar "Latvijas mobilais telefons", nodrošinot to, ka zvanu centra pieraksta numurs ir bez maksas. Šobrīd tiek strādāts pie vēl vairākām pacientu plūsmas uzlabošanas iespējām, nodrošinot to, ka pacienti, kuriem jāpierakstās uz atkārotām vizītēm, to varēs izdarīt ievērojami raitāk. Pierakstā pie vairāku profilu speciālistiem šis princips jau veiksmīgi darbojas un drīzumā plānots to ieviest visā slimnīcā," skaidro BKUS valdes priekšsēdētāja Anda Čakša.

BKUS šogad arī izveidota jauna, interaktīva sistēma, kas ļauj uz zvaniem vienlaikus atbildēt vairāk operatoriem, nekā agrāk, kas, savukārt, nozīmē, ka zvanītāji tiks uzklausīti ātrāk, taču jāievēro, ka BKUS ir vienīgā Bērnu klīniskā universitātes slimnīca un ik dienas uz konsultācijām un izmeklējumiem zvanu centrā vēlas pieteikties vairāk nekā 1000 pacientu.

Lai uzlabotu komunikāciju starp slimnīcu un pacientiem un novērtētu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, visas sarunas tiek ierakstītas un saglabātas. Zvanu centra darbinieki pierakstu veic katru darba dienu no pulksten 8 līdz 20.

Kā rāda statistika, vidēji 20 procenti no tiem, kuri pieteikušies uz vizīti vai izmeklējumu, diemžēl, neierodas un par plānu maiņu nepaziņo, tādejādi paildzinot gaidīšanu rindā tiem pacientiem, kam vizīte patiešām nepieciešama, norāda slimnīcas pārstāve.

"Mēs novērtējam ikvienu, kurš ir piezvanījis, lai informētu par atteikumu – situāciju, kad kādu iemeslu dēļ uz iepriekš plānotu apmeklējumu nevarat ierasties. Tāpēc, zvanot uz vienoto pieraksta tālruni, izveidota atsevišķa izvēlne – atteikt pierakstu, un šie klienti tiek apkalpoti prioritārā secībā," stāsta Preisa.

Bezmaksas tālruņa numurs, uz kuru zvanot, vari pieteikties konsultācijai pie speciālista vai izmeklējumiem - 80708866.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!