Foto: Shutterstock

14 procenti jeb 22 907 mazo pacientu nav ieradušies uz pieteiktajām konsultācijām, liecina Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas statistikas dati par 2018. gadā (janvāris līdz oktobris) pieteikto un faktiski notikušo konsultāciju skaitu.

Neskatoties uz to, ka Bērnu slimnīcas klientu apkalpošanas speciālisti nosūta atgādinājuma īsziņu visiem ambulatorās vizītes pieteikušo pacientu likumiskajiem pārstāvjiem, kā arī apzvana visu pacientu ģimenes, kuriem paredzētas manipulācijas un izmeklējumi anestēzijā, tomēr 10 mēnešu laikā 22 907 pacienti uz plānoto vizīti nav ieradušies.

Bērnu slimnīca šādiem gadījumiem ir radījusi vairākas iespējas, kā atteikt pieteikto konsultāciju, piemēram:

  • Elektroniski – aizpildot atteikuma formu šeit;
  • Rakstot epastu uz poliklinika@bkus.lv;
  • Sūtot atbildes īsziņu ar vārdu "Atteikt" uz saņemto atgādinājuma īsziņu;
  • Zvanot uz tālruņa numuru 80708866.

2018. gadā (janvāris – oktobris) visas minētās atteikuma iespējas izmantojuši 17 636 pacienti. Vairums izvēlējušies atteikt vizīti, tieši zvanot, portālu "Cālis" informē Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas pārstāve Daiga Rauba.

Lai dotu iespēju pie ārsta pierakstīties kādam citam, Bērnu slimnīcas Klientu apkalpošanas daļa aicina ziņot, ja dažādu apsvērumu dēļ uz norunāto konsultāciju ierasties nav iespējams. To var darīt gan elektroniski, aizpildot atteikuma formu mājaslapā, gan rakstot e-pastu vai īsziņu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!