Deviņas būtiskas prasmes, ko iegūst 'Iespējamās misijas' absolventi

AppleMark
Foto: LETA

Efektīvi komunicēt, vadīt citus un mācīšanos, iedvesmot un motivēt, sadarboties ar dažādiem cilvēkiem, jēgpilni izvērtēt darba kvalitāti, izvirzīt mērķus, efektīvi plānot laiku, pielāgoties dažādām situācijām un patstāvīgi mācīties - šādas deviņas galvenās prasmes ir apkopojuši un izcēluši "Iespējamās misijas" absolventi.

Pieteikties programmai vēl ir iespējams līdz 3.martam, informē misijas Komunikācijas un partnerības vadītāja Sanita Kossoviča.

Piedaloties "Iespējamā misijā", dalībnieki divus gadus strādā kā pilna laika skolotāji, pasniedzot savai augstākajai izglītībai atbilstošus mācību priekšmetus skolās visā Latvijā. Paralēli darbam skolā dalībnieki apgūst mācīšanas un vadības prasmes "Iespējamās misijas" Līderības attīstības programmā un papildus skolotāja algai saņem mācību stipendiju, un individualizētu atbalstu, lai analizētu un uzlabotu darbu klasē. Turpmāk "Iespējamās misijas" absolventi automātiski iegūs tiesības turpināt darbu skolā arī pēc divu gadu mācību programmas absolvēšanas.

Pēc programmas absolvēšanas gandrīz puse dalībnieku turpina strādāt par skolotājiem. Kopumā 71% absolventu turpina strādāt izglītības jomā – vada izglītības projektus, skolotāju tālākizglītības mācības, ieņem kādu no skolas vadības amatiem, strādā par skolotājiem. Savukārt tie, kuri atgriežas un turpina strādāt savā profesijā, ir atzinuši, ka divu gadu laikā iegūtās iemaņas un izpratne ir ļāvušas iegūt plašāku redzesloku, un noder arī profesionālajā karjerā.

Liepājas 15. vidusskolas direktors Gints Ročāns atzīst, ka ""Iespējamās misijas" skolotājiem piemīt izcila kompetence savā zinātņu jomā, degsme saistībā ar apgūstamo zināšanu un prasmju svarīgumu, spēja skaidrot, pārliecināt, minēt daždažādus piemērus un līdzības mācību satura pilnīgākai nodošanai. Vienlaikus jāatzīst, ka šie skolotāji ir arī ļoti labi sagatavoti metodiski – pārzina klasvadības taktikas, pastāvīgi tiek apmācīti un mentorēti "Iespējamās misijas" ietvaros, kā rezultātā spēj pasniegt ļoti labas un aizraujošas mācību stundas".

Savukārt Dobeles Valsts ģimnāzijas direktore Inese Didže iedrošina citu skolu direktorus uzņemt "Iespējamās misijas" skolotājus, jo "jau sešus gadus ģimnāzijā strādā jaunie skolotāji no "Iespējamās misijas", un viņi šajā laikā ir pierādījuši, ka spēj piepildīt skolēnu vēlmi pēc jauna, gudra, prasīga padomdevēja, vecāku cerības nodrošināt labu izglītību saviem bērniem, ģimnāzijas administrācijas cerības – lai jaunie ātri un veiksmīgi iekļautos skolas dzīvē un uzturētu savu jaunības dzirksti. Skolu direktorus varu iedrošināt ar to, ka "Iespējamā misija" ne tikai atlasa jaunos skolotājus, bet arī neatlaidīgi rūpējas par viņu profesionālo izaugsmi".

Vēl līdz 3.martam var pieteikties "Iespējamai misijai" dažādu specialitāšu zinošus un mērķtiecīgus pēdējā kursa studentus, augstskolu absolventus un profesionāļus, kuri vēlas kļūt par iedvesmojošiem skolotājiem un nākotnes līderiem, ietekmēt sabiedrības nākotni un vienlaikus sekmēt personīgās karjeras izaugsmi.

Source info

Calis.lv


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl

Komentāri
komentēt kā anonīms lietotājs
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus

Noderīgas saites

Iesaisties sarunā!