Populārā sportista attēlu prezervatīvu reklāmā izmantot nolēmusi Tīsena-Bornemisa muzeja Madridē vadība. Uz prezervatīvu Tears of Eros (Erota asaras) paciņām tiks drukāti dažādi mākslas darbi no muzeja kolekcijas, un tajā glabājas arī kāds Bekhema fotoportrets.
Pagaidām gan nav zināms, kā uz šo ideju reaģēs pats sportists, bet muzeja vadītāja paudusi uzskatu, ka prezervatīvu izrotāšana ar mākslas darbiem ir lielisks veids, kā padarīt mākslu pieejamāku tautai.
"Es šajā idejā nesaskatu neko skandalozu. Tas ir vienreizējs veids, kā sapludināt vienkopus mākslu un atbildības sajūtu," skaidrojusi muzeja pārstāve.
Šī nav pirmā reize, kad slavenais futbolists, pašam nezinot, kļuvis par erotiskās produkcijas reklāmas seju - šī gada sākumā viņš kļuva par ķīniešu reklāmas speciālistu upuri, kuri viņa tēlu izmantoja impotences zāļu reklāmā, paņemot kadrus no vecas futbolista televīzijas intervijas un attēlam uzliekot citu balsi, kas vēstīja, ka, tikai pateicoties brīnumtabletēm, Deivids spēj apmierināt savu sievu Viktoriju.