Foto: Instagram.com/hayleylouise915/
Agrāk cilvēki ar kopīgām interesēm veidoja domubiedru klubiņus, kuros apsprieda sev interesējošās tēmas. Savukārt mūsdienās brāļošanās bieži vien notiek sociālajos tīklos. Šādos gadījumos talkā tiek ņemti tēmturi jeb "haštagi".

Pārlieku lielai interesei, kas jau robežojas ar fanātismu, par kādu tēmturi ir trāpīgs un visai kodolīgs apzīmējums – stulbings. Interneta lietotāji savulaik jau iesaistījušies mazo krūšu, spalvaino padušu un daudzos citos neprātos. Visbeidzot sarosījušās arī sievietes, kuras nesen kļuvušas par māmiņām.

Ārvalstu mediji ziņo, ka par pēdējā laika hitu kļuvis tēmturis "#postbabybody" jeb "pēcdzemdību figūra". Kā jau nojaušams pēc nosaukuma, sievietes, kuras dzemdējušas, drīz vien pēc bērna laišanas pasaulē steidz sociālajos tīklos atrādīt savu ķermeni un tā foto papildināt ar iepriekš minēto "haštagu".

Tūkstošiem sieviešu visā pasaulē metušās pēcdzemdību figūras stulbingā, un vietnē "Instagram" tēmturis izpelnījies milzīgu popularitāti. Tiesa, interneta lietotāju vidū nav vienprātības par tā lietderīgumu.

Daži uzskata, ka jauno māmiņu stulbings ir iedvesmojošs un palīdz sievietēm pēc dzemdībām saņemt sevi rokās, sportot un rūpēties par ķermeni.

Savukārt citi bažījušies, ka daiļā dzimuma pārstāves mūsdienās kļuvušas pārāk apsēstas ar savu augumu un izskatu – dažām pēc mazuļa laišanas pasaulē rūpes par ķermeni ir svarīgākas nekā jaundzimušā lološana.

I'm back and i'm better 😇 #kindaproud #sorrynotsorry #4weeks #postbabybody #myoldjeansfitagain

A photo posted by Déwi Sueline Leito (@dewi.sueline) on May 19, 2016 at 4:31am PDT

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!