"Daudzi rīdzinieki, uzņēmēji un cilvēki, kuriem Rīgas liktenis nav vienaldzīgs, ir aicinājuši mani kandidēt," preses konferencē ceturtdien, 16. februārī paziņoja Bondars, apliecinot, ka nolēmis pieņemt šo izaicinājumu un cīnīties par galvaspilsētas mēra amata krēslu.

Bondars ar skubu uzsācis sava tēla spodrināšanu un popularizēšanu – viņš sociālajā tīklā "Twitter" publicējis savu priekšvēlēšanu kampaņas logo. Tiesa, interneta asprāši nesnauž, un logo jau kļuvis par pamatu dažādiem jociņiem.

Bondara logotips veidots kā stilizēta Rīgas atslēga no viņa vārda iniciāļiem. Savukārt vairāki sociālo tīklu lietotāji tajā saskatījuši kaut ko divdomīgu – līdzību ar vīrieša locekli.

Netrūkst asprāšu, kas ar saviem novērojumiem padalījušies "Twitter" vietnē. Savukārt citiem joki nav prātā – dažus sociālo tīklu lietotājus Bondara jaunais logo pamatīgi sadusmojis.