Foto: Privātais arhīvs
Simpātiskā Beļģijas futbola izlases fane, kura pēkšņi kļuva slavena internetā un kurai Francijas kompānija 'L'Oreal' piedāvāja strādāt par modeli, topošo karjeru zaudējusi sociālajā tīklā "Facebook" ievietotas fotogrāfijas un komentāru dēļ.

Pēc tam, kad 17 gadus vecā Aksele Despīgelere pēkšņi kļuva slavena, daudzo tūkstošu interesentu uzmanības krustugunīs nonākuši meitenes sociālajā tīklā "Facebook" ievietotie attēli. Vienā no tiem viņa redzama pozējam blakus nošautai gazelei ar ieroci rokās. To meitene visai neveikli centusies attaisnot, turpat "Facebook" ierakstot: "Medības nav dzīvības vai nāves jautājums. Tas ir daudz svarīgāk par to."

Foto: 'Facebook'

"L'Oreal" jau paspējis sagatavot un publicēt video, kur Despīgelere redzama ar uzņēmuma produktiem. Pēc medību fotogrāfijas nākšanas gaismā kompānija laikrakstam "The Independent" sacījusi, ka ar meiteni tai bijusi vienreizēja sadarbība - video sagatavošanā Beļģijas tirgum, bet tagad līgumā paredzētā mārketinga kampaņa beigusies.

Lai gan uzņēmums neapgalvo, ka sadarbību neturpina tieši pretrunīgi vērtēto fotogrāfiju dēļ, tomēr mediji spekulē, ka tām ir bijusi nozīmīga loma.

Kā vēstīts, 17 gadus veco beļģu karsējmeiteni Akseli Despīgeleri Beļģijas un Krievijas mačā pamanīja fotogrāfi, un atraktīvā "Sarkano velnu" fane pēkšņi kļuva par interneta sensāciju.

Atgriezusies mājās, meitene uzzināja, ka viņas fotogrāfijas klejo pa internetu un ļaudis sajūsminās par sarkani dzelteni melno sejiņu.

Aksele izveidoja profesionālu "Facebook" profilu, kuram nu jau seko 300 tūkstoši cilvēku visā pasaulē, bet - pats galvenais - par meiteni ieinteresējās "L'Oreal" pārstāvji un noslēdza ar viņu līgumu par modeles karjeru.

Kas attiecas uz Sarkanajiem velniem, savā grupā viņi ieņēma pirmo vietu, uzvarot visās spēlēs, astotdaļfinālā pārspēja ASV izlasi, bet ceturtdaļfinālā bija spiesti atzīt argentīniešu pārākumu.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!