Aptaujā piedalījās 2392 cilvēki, kas sasnieguši pilngadību, un, kā jau sagaidāms, rezultāti parādīja visaptverošu tumsonību.

Piemēram, noskaidrojās, ka 77 procenti cilvēku nezina, kā atšifrējama abreviatūra SEO (search engine optimization), lai gan aptaujas veidotāji ironiski uzsver, ka tas ir piedodams, jo šis jēdziens apritē ienācis pavisam nesen - tikai 1997. gadā.

Taču arī par krietni vien izplatītākiem terminiem amerikāņi nav izglītotāki. Tā, piemēram, 27 procenti aptaujāto atbildējuši, ka gigabaits ir kāda Dienvidamerikā mītoša kukaiņa nosaukums.

Savukārt jēdziens "mātes plate" (motherboard), pēc 42 procentu respondentu domām, ir galvenais klājs uz kruīza lainera, bet 23 procenti amerikāņu ir pārliecināti, ka mp3 ir robots no "Zvaigžņu karu" sāgas (patiesībā viņu sauca C-3PO).

Tāpat izrādās, ka 18% cilvēku domā, ka Blu-ray ir zilā raja, 12% šķiet, ka USB ir kādas Eiropas valsts saīsinājums, bet 10% HTML jauc ar seksuāli transmisīvajām slimībām (STD).

Nezināšanu gan nedaudz attaisnojusi vēlme visu zināt, jo 61 procents aptaujāto atbildējis, ka mūsdienās ir ļoti svarīgi būt informētam par modernajām tehnoloģijām.

Lai gan stereotipiski amerikāņi tiek saukti par tumsonīgu nāciju, tā vienkārši ir pietiekami bagāta, lai atļautos veikt dažādas aptaujas, un citas tautas savā izglītotībā ir tikpat atpalikušas, kā to parādījuši gan krievi, gan latvieši.